Volgers

zondag 7 juni 2015

DT Kaartjes Inspiratie Challenge 61

Hoi,

Ik wil jullie graag eerst iets vragen. Lisbeth en ik organiseren een knutseldag.De ideale gelegenheid om elkaar te leren kennen. Wil je graag deelnemen, Stuur dan een mailtje naar claudia.rogier@telenet.be voor meer info.

Vandaag begint er bij KIC een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is: GESLAAGDDe sponser dit keer is Stampin'Up.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Tuesday Morning Sketches: challenge 303 Schets

gebruikte materialen:
cardstock: restje en pipoos
DP: studiolight
tekst: Joy Craft
prentje: Joy Craft
mallen: Joy Craft
memento ink: Northern Pine

Verder heb ik nog een restjes kaart om te tonen. Ja, veel heb ik er deze week niet gemaakt. Het idee, van deze restjes kaart heb ik gezien op de blog van Gerjanne. Ik vond het zo'n mooi restjeskaart dat ik ze ook zo eentje heb gemaakt.


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia



16 opmerkingen:

Stempel er op los by Ilse zei

Heel erg leuk Claudia, toffe foto ook van het snorrenkindje ;)
Liefs
Ilse

Marijke zei

Leuk kaartje met dat snorrenkindje! Mooie kleurencombo ook!

Ria zei

Leuke kaart Claudia.
Groetjes Ria

Je@net zei

Wat een leuke kaart voor dit thema!

Ans Gilbert zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt Claudia,
ook je restjes kaarten zijn weer keileuk,
groetjes Ans

Veerle zei

Kei grappige kaart Claudia met die afbeelding.
Grtjs Veerle

Jenée zei

What a delightfully funny card. You've done a fantastic job with our sketch. Thank you for playing along this week at Tuesday Morning Sketches.

Marfien zei

gaaf kaartje, moet er ook nog een paar bij maken voor geslaagden, je restjes kaarten zijn ook weer erg leuk geworden.

carla zei

Een grappige foto op je kaartje.
Dit heb je leuk en mooi gemaakt Claudia.
Groetjes,
Carla

Sylvia zei

Hele mooie kaart,Claudia.Leuk plaatje.De kaarten met de restjes zijn ook superleuk geworden.Jammer dat ik zo ver weg woon voor de knutseldag.

Groetjes,Sylvia.

Angelique zei

Leuke geslaagd kaart heb je gemaakt! En je restjeskaarten zijn super, ik vond de sketch ook heel erg leuk.
groetjes Angelique

Melissa Craig zei

Oh my goodness this is adorable! What a cute photo. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

Debbie zei

This is so cute! I love this fun image!
Thanks for playing along this week at Tuesday Morning Sketches!!
Debbie (TMS DT)
Debbie's Dash of This and That

jolanda's journaling en plannen zei

Leuke kaart heb je gemaakt.
gr jolanda

Trijntje zei

Hoi Claudia wat een prachtige kaart en wat weer leuke restjes kaarten. Gied van je om zo de restjes op te maken. Groeten Trijntje

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. Lekker fleurig met mooi kleuren.
Groetjes, Anja