Volgers

vrijdag 12 juni 2015

Mijn eerste projectje met de cinch

Hoi,

Weekend......Joepie.....!!!!

Eerst wil ik graag Nancy welkom heten. Weer een nieuw volgertje erbij. Tof dat je mijn blog heb gevonden. Mogen we van elkaar veel inpiratie opdoen.

Zoals jullie ondertussen al wel weten organiseren Lisbeth en ik knutseldag. De ideale gelegenheid om elkaar te leren kennen. Wil je graag deelnemen, Stuur dan een mailtje naar claudia.rogier@telenet.be voor meer info. Je kan je nog inschrijven tot 27 juni.

Ik heb vandaag mijn eerste projectje met de Cinch gemaakt. Voor de 2 klassen titularissen bij Jarno wou ik graag memo boekjes maken. Eéntje ervan heb ik deze avond gemaakt. Ben eigenlijk best tevreden over het resultaat.

Nu ga ik er nog 4 maken. Voor mezelf, voor mijn moeder, voor de 2de klastitularis en voor Joran die er natuurlijk al meteen eentje vroeg.




Met dit memoboekje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Tuesday Morning Sketches: challenge 304 Schets
Inky Impressions: Challenge 213 Something is in the air
A Day For Daisies: Challenge 123  Use 3 different DP

Gebruikte materialen:
cardstock: American Craft
DP: Autenthique
mallen: Joy Craft 
digi: A Day For Daisies  en ingekleurd met copics
memento ink: Rose bud
lint: action

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

19 opmerkingen:

Kris B zei

What a wonderful way to use the sketch! Lovely little memo book! Thank you for joining us this week at Tuesday Morning Sketches! If you haven't left a comment/vote on Patti's blog, please stop by and do so. She is having an extra prize drawing for those who do!
http://pattirowe.blogspot.com/2015/05/heres-where-you-will-vote-during-my.html

Debbie zei

Beautiful book! We love to see our sketch on more than just cards and this is wonderful!
Thanks for playing along this week at Tuesday Morning Sketches!!
Debbie (TMS DT)
Debbie's Dash of This and That

Je@net zei

Mooi, ziet er erg leuk uit, Claudia!

Nancy Soetaert zei

Da's heel tof gemaakt in lekker vrolijke kleurtjes!
nancy

Anoniem zei

Super leuk memoboekje Claudia! Inderdaad heel geslaagd en zo lekker vrolijk :)
Groetjes Chantal

Unknown zei

Beautiful colors, beautiful card! Love all the flowers!

Unknown zei

Beautiful colors, beautiful card! Love all the flowers!

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
dat heb je mooi gemaakt,leuk notitieboekje,
groetjes,
Ans

corryskaart zei

nou claudia dit ziet er super uit erg mooi en vrolijk
groetjes corry

Linda zei

Mooi notitieboek zeg!!
wat heb je dan gedaan met je nieuwe apparaat??
En is het een soort cuttle bug??
Lieve groet, Linda

Notes by Nina zei

Fabulous project, the paper you used are so pretty. Thank you for playing along with us for Tuesday Morning Sketches.

Rosina zei

Heel mooi is dit opgepimpte notitieboekje Claudia....
succes met de anderen...

groetjes Rosina

Angelique zei

Wat een leuke memo boekjes, logisch dat je dochter er ook eentje wilde.
groetjes Angelique

Antoinette Voorn zei

Geweldig weer!

nans'creablog zei

Mooi gemaakt Claudia. Tof.

Groetjes,
Nans

Wil Frutsel zei

Een prachtig hepimpt notitieboekje Claudia!!
xx Wilma

!neke zei

Mooi gemaakt !

ANJA 3D zei

Prachtig boekje. Met mooie kleuren en details
Groetjes, Anja

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuk notitieboekje
grtjs Lisbeth