Volgers

vrijdag 5 juni 2015

DT Friday sketch 96

Hoi,

Ik wil jullie graag eerst iets vragen. Lisbeth en ik organiseren een knutseldag.De ideale gelegenheid om elkaar te leren kennen. Wil je graag deelnemen, Stuur dan een mailtje naar claudia.rogier@telenet.be voor meer info.

Ook wil ik graag Anet welkom heten als mijn nieuwe volger. Welkom Anet. Leuk dat je mijn blog heb gevonden. Dan we veel inspiratie bij elkaar mogen opdoen.

Vandaag begint er bij Friday Sketch Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  De sponser dit keer is Zuri Artsy Craftsy. 

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 96.






Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Bugaboo: challenge May Recipe - I choose Cannister 2 - image-ribbon-flowers
Hobbyvision: challenge 39 - thema paars
K&K: challenge 25 - thema monochroom
Creative Knockouts: challenge 92 ribbons ans bows

gebruikte materialen:
cardstock: boekenvoordeel
DP: boekenvoordeel
tekst: Joy craft
digi: Zuri Artsy Craftsy. en ingekleurd met copics
mallen: Joy Craft
memento inkt: Grape Jelly
lint: boekenvoordeel

Ook heb ik nog een leuk nieuwtje. Ik ben gevraagd om DT te worden bij CCC Digi Creation. En natuurlijk kon ik dit niet weigeren. Dus vanaf heden ben ik daar ook te vinden als DT. De challenges zijn daar de 1ste en de 15de van de maand. Dus doe allen gezellig mee zou ik zeggen. De link kan je hier vinden.
Vorige week heb ik ook een paar  restjeskaartjes gemaakt en die laat ik jullie natuurlijk ook graag zien. Helaas heb ik niet zoveel tijd gehad om er te maken. En deze week zullen er ook niet veel komen. Het is nogal druk. Jarno mag zaterdag examen Judo doen voor oranje band en in de namiddag is het schoolfeest bij Joran op school.Maar we zien wel. 




Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

16 opmerkingen:

Veerle zei

Heel mooi Claudia, mooie paarse tinten.
Groetjes Veerle

Anoniem zei

Hoi Claudia wat een prachtige voorbeeldkaart! Super mooie paarse tinten en zo mooi ingekleurd! Wat leuk dat jullie een knutseldag organiseren :) Alvast heel veel plezier! Gefeliciteerd met jouw aanstelling als nieuw DT lid!! Super leuk dat zij jouw hiervoor gevraagd hebben :) Ook de restjeskaarten zijn weer super mooi geworden!
Groetjes Chantal

carla zei

Prachtig !
Groetjes,
Carla

karin zei

Leuke kaartjes allemaal. Succes als DT-lid.
groetjes,
Karin

Marfien zei

Mooie monochroom kaart Claudia, je restjes kaarten geven mij ook weer inspiratie

Je@net zei

Erg mooie kaart, Claudia.
En ook je restjeskaarten zijn weer goed gelukt!

franicsa zei

Voor weinig tijd te hebben zijn het weer stuk voor stuk leuke kaartjes,
Groetjes,
Francisca

Hermien zei

Geinig kaartje en zo mooi in het paars...

Groetjes Hermien

Sylvia zei

Prachtige kaart,Claudia.Mooie dubbele strik.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

Rosina zei

Heel mooi kaartje weer Claudia...superleuk in deze paarse kleurtjej=s en ook de sketch is super gaaf
Ook je restjes kaartjes zij weer geweldig
gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging al designer...

groetjes Rosina

GerJanne zei

Hoi Claudia,
Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Helemaal leuk dat je hem laat meedoen bij K&K. Dank hiervoor. Proficiat met je DT schap. veel plezier!!
GerJanne

Angelique zei

Wat is je paarse kaart mooi geworden en toch alweer vier restjeskaarten.Gefeliciteerd met je dt-schap, ik ga zeker ff op de site kijken. Ik hoop dat Jarno zijn judo examen goed is gegaan.
groetjes Angelique

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooi en leuk kaartje
grtjs Lisbeth

Monique zei

Wauw, deze is prachtig. Wat een mooie kleur, dat paars.
Leuk dat je weer meedoet bij K&K.
Lieve groetjes Monique

Jennifer_GlitterInMyHair zei

Oh, super cute card! What a fun image and love all the layers and flowers. Thanks for joining us at Creative Knockouts this week, hope to see you again!
Jennifer, DT

Margaret zei

So very pretty, and I love all the purple. Thanks for joining us at Creative Knockouts. Good luck. Maggie - DT