Volgers

maandag 3 april 2017

Huwelijkskaart

Hoi,

Daar ons Joran deze week dan toch onverwachts thuis, heb ik besloten om donderdag en vrijdag, 2 daagjes vakantie te nemen. Volgende week heb ik ook een paar daagjes vakantie. Dan kunnen leuk samen knutselen.

Deze avond heb ik nog een huwelijkskaart gemaakt op bestelling.
Vind het niet zo gemakkelijk een huwelijkskaart maken. Maar ik ben blij met dit resultaat.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Deep Ocean: 151 Flowers everywhere
Glitter and Sparkle: 233 Use pastels
Star in My Pocket: Fun Folds
The Ribbon Girl: April Card challenge

En natuurlijk mag er geen restjeskaart ontbreken. En met deze doe ik mee bij Anneke aan restjesuitdaging.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

11 opmerkingen:

Chantal zei

Super leuke kaarten. Wil ook nog een keer dit model maken. Geniet van je kleine vakantie.
Groetjes, Chantal S

Veerle zei

Hele mooie kaart Claudia en de restjes kaart is weer heel leuk.
Groetjes, veerle

Joanne kramer zei

Heel mooi en romantisch. groetjes Joanne

Marijke zei

Super mooi huwelijkskaartje! Mooie papiertjes en mooi kantje gebruikt. Model ook goed! Vind het wel goed dat je iedere keer een restjeskaart maakt! Ik kom er gewoon niet toe!!Groetjes Marijke.

Caroline zei

Ook weer een heel mooi kaartje Claudia. Niet te zoet maar toch heel mooi voor een huwelijkskaart!
Geniet van je vrije dagen.....
Groetjes Caroline

carla zei

Leuke kaarten Claudia.
Mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

Katie zei

Lovely cards

Angelique zei

Prachtige trouwkaart, mooi dat grote open hart. Ook je babykaartje is mooi geworden. Ik heb het boekje ook gekocht vanwege de lieve plaatjes maar nog niet aan begonnen.
Fijn dat Jarno het zo naar z'n zin heeft op de latten. Gelukkig is Joran terug om je gezelschap te houden, veel plezier samen.
lieve groetjes Angelique

Rosina zei

Heel mooi en romantisch trouwkaartje Claudia...heeft echt een romantische uitstraling
en ook je restjeskaart is weer leuk gemaakt
veel knutselplezier met je vrije daagjes..

groetjes Rosina

(AJ) ArtJypsy zei

Gorgeous card. Love the fun fold and details you added to make this extra special. Thanks for playing along with us this fortnight at Star Stampz. AJ DT SS

Tracy Wray aka Trak zei

What a super sweet project you have for us today, so well thought out and put together a fabulous Creation Beautiful in every way, we are so lucky you have entered our RIBBON GIRL challenge blog
so beautiful to look at good luck hugs Tracy x