Volgers

maandag 17 april 2017

mannenkaart n°14

Hoi,

Net 6 dagen vakantie achter de rug,........ en spijtig genoeg toch veel minder geknutseld dat ik eigenlijk wou. Gewoon veel om handen gehad. Maar vandaag toch de tijd genomen om een kaartje af te maken. Weer een mannenkaartje. Ik heb een klantje dat op het moment veel mannenkaarten vraagt, dus probeer ik mijn voorraad een beetje op peil te houden. Wel moeilijk, want ze vliegen de deur uit, de mannenkaarten.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Hobbyvisions: 60 Sketch
Creative Craft Cottage: 56 Dies and/or punches
Through the purple haze: 122 use a tag
Bugaboo: bingo; dies - sentiment (on the tag) - texture (embossing powder)
Crafting from the heart: 155 AG
Oh lala Creations: 226 Birthday
Creatalicious: 113 AG / birthday
Lil Patch of Crafty Friends: 56 AG
diva that cuts paper: birthdays

En natuurlijk ook nog een restjeskaart. Mijn bakje slinkt goed. Nog even en ik hoop door mijn restjes heen te zijn. Met dit kaartje doe ik mee bij Anneke haar restjes uitdaging.




Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

22 opmerkingen:

Josje zei

leuke kaart

Margo zei

Heel erg mooi je mannenkaart ! Ik heb de afgelopen dagen ook veel minder geknutseld dan ik eigenlijk wou ... de tijd gaat gewoon zo snel he !

lenywim35 zei

Gave mannenkaart. En je weet, klantjes gaan altijd voor. grt leny w

Je@net zei

Kan me voorstellen dat de mannenkaarten de deur uitvliegen, Claudia. Ook dit is weer een super leuk én stoer exemplaar!

Angelique zei

Weer een gave mannenkaart, leuk dat je de deur uitvliegen en logisch want ze zijn echt mooi. Mooie reminderkaart heb je gemaakt, mooie kleuren en een leuk plaatje van dat meisje met haar suikerspin.
lieve groetjes Angelique

Hermien zei

Fijn toch zo'n klant die je kaartjes afneemt, kan je lekker bezig blijven om mooie mannenkaarten te maken.

Groetjes Hermien

Crealientje zei

Mooie stoere mannenkaart!
Alleen maar een eer dat je kaartjes zo snel de deur uitgaan.
Ze zijn ook mooi dus das niet vreemd :)
Groetjes Crealientje.

ellyscard creatief zei

Stoere mannenkaart. Ook de restjes kaart vind ik erg mooi.

Monica Maier zei

I adore the the projects and the monochromatic colors! Thanks for sharing with us Die Cut Diva's!

Joanne kramer zei

Wat een mooie mannenkaart! Stoer. Groetjes Joanne

Barbara Bruder zei

Love this man card. Great design. Your monochromatic color is perfect for a guy. Thanks for joining us at the Lil Patch of Crafty Friends Challenges for our latest challenge. We look forward to seeing more of your beautiful work. {Lil Patch of Crafty Friends Challenges} Hugs, Barbara

!neke zei

Weer een super mannenkaart !!!!!

Unknown zei

Fabulous male card Claudia and such a super design. Thank you for sharing with us at Ooh La La and good luck in the draw. Jennifer DT member x

Cynthia van der Wilk zei

Wat fijn dat je kaartjes zo goed lopen. Het zijn ook wel mooie kaartjes.

Arlene zei

Great guy cards. Really fantastic. So glad you joined us at Die Cut Divas.

Antoinette Voorn zei

Helebgave en mooie mannenkaart Claudia! En je restjes kaart is ook mooi van kleur, ook vorr mannen geschikt, toch? Groetjes Antoinette

Gale zei

These are fabulous cards Claudia. Thank you for sharing with us at Creatalicious and we hope to see you again soon. Gale DT

Janice zei

What an interesting male card Claudia, love all the elements you've included. Thanks for playing at OLL, Jx

Jen Leeflang zei

Thanks for entering your gorgeous creation into our challenge over at Bugaboo's Catch the Bug blog this week - good luck in the draw! Please join us again soon.
Love
Jen L

Suze zei

Love all the elements of this project. Thank you for joining in the Anything Goes challenge at Lil Patch of Crafty Friends.

Kandy's Krafts zei

Gorgeous. Thank you so much for sharing it with us at Crafting from the Heart.

Melanie zei

Wonderful cards!
Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional birthday” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
Hope to see you again in our new challenge as well…

Hugs,
Melanie
(DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

(DT Crafty Friends)

(DT The Sketchy Challenges)


PS: Sorry for the late comment, life had been very busy the past couple of weeks…