Volgers

donderdag 6 april 2017

mannenkaart n° 13

Hoi,

Een dagje vakantie vandaag. Gisteren ben ik een hapje gaan eten met dohterlief en zijn we naar de film geweest. We hebben The Boss Baby gezien. Een leuke tekenfilm. Goed gelachen!!!!. Echt een aanrader. Vandaag tijd om nog wat te knutselen.

Morgen nog een dagje werken en dan is het week weekend. Zaterdag hebben we ( mama, Lisbeth en ik) een workshop gepland staan bij Craft Addiction.

Ik heb nog een mannenkaart gemaakt. Ook deze is op vraag.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Create And Inspire: 60 AG/ Easter
Not Just Cards: 42 Monochrome
TTCRD: AG
Crafty gals Corner: 117 3+ Layers
Sparkles Monthy : 90 Let's go green
Aud Sentiment: B Day + sentiment
The Crafty Addicts: 35 AG / Sentiment

En natuurlijk ook nog een restjeskaart. Mijn bakje slinkt goed. Nog even en ik hoop door mijn restjes heen te zijn. Ook hier neem ik deel bij Anneke haar restjes uitdaging.

Woensdag mocht ik in de top 3 staan bij Connie Can Crop met dit kaartje

En bij Anneke ben ik winnaar geworden met de restjesuitdaging met dit kaartje:

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
Claudia  

22 opmerkingen:

Jane Savage zei

Fabulous!
Thank you for joining us at both Crafty Sentiments and Digi Choosday! Jane S (DT) xxx

Anoniem zei

Gaafff!!!
Creatieve groetjes, Gaby

SewPaperPaint zei

Such a cool masculine card! Great projects. Hugs, Autumn

Joanne kramer zei

Wat een gave kaarten! Gefeliciteerd met je winnende kaart. Groetjes Joanne

Rosina zei

Heel leuk deze mannenkaart Claudia...mooie stoere accentjes erop
en gefeliciteerd met je top plaatsje en je winnende restjeskaart...geniet er maar lekker van

ps Jij zit toch ook in het DT van The Holly and Ivy Christmas Challenge??
Ik kan vandaag mijn kerstkaartje niet linken
Zie nergens de link staan namelijk...

groetjes Rosina

lenywim35 zei

Ik kon mijn kaart ook niet linken. Ook toevallig.
Maar jij hebt een geweldige mannenkaart gemaakt. Gaaf voorbeeld voor mannenkaartenhaatsters zoals ik. Bak er nooit iets van.
Maar deze is prachtig geworden. grts leny

karin zei

Mooie mannenkaart Claudia.
groetjes,
Karin

carla zei

Een hele mooie mannenkaart.
Heel veel leuke details op te zien.
Groetjes,
Carla

Margo zei

Wat een leuke kaart Claudia ! Heel erg tof ! Gezellig dat je zo'n leuke workshop gaat doen ! Ik kijk er ook naar uit dat het morgen de laatste werkdag van de week is !

ANJA 3D zei

Prachtige kaart
Groetjes, Anja

Hermien zei

't is weer een leuke mannenkaart geworden Claudia, geniet van het weekend

groetjes Hermien

Julie Reed zei

Great card Claudia, thanks for sharing with us at Digi Choosday this week, Julie DT x

Trijntje zei

Leuke stoere mannenkaart Claudia. Erg mooi gemaskt. Groeten Trijntje

Billie A zei

Wonderful masculine birthday card. I like all the elements. So glad you shared over at Aud Sentiments.

Billie A
Aud Sentiments
Creative with Stamps
Catch the bug
Inspiration Destination
Stampavie and More

Monique zei

Wat een gave stoere kaart!!
Lieve groet, Monique

KraftyKoolKat zei

Awesome green creation. Thank you for sharing your lovely creation with us at Sparkles Monthly Challenges.
Hugs
Cathy DT Member
xxxxx

Elaine Stark zei

A great birthday card. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

Angelique zei

Weer een mooie mannenkaart, mooie kleurencombinatie. Gefeliciteerd met je winnende kaartjes.
Heerlijk om zo samen met je dochter weg te gaan.
lieve groetjs Angeliuqe

Creaine zei

super!!! Leuk dat je meedoet met dit kaartje bij Artistic Inspirations Challenge Blog.
Groetjes van Ine (DT)
http://creaine-cards.blogspot.nl/

Annemi zei

Amazing card. Love your layout. Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
Regards,
Ann-Marie
TTCRD DT
Annemi {My Blog}
Through The Craft Room Door
ttcrd.blogspot.com

Vickie Y zei

Great masculine card. Thank you for sharing with us at the Sparkles Monthly Challenge.

cotnob zei

A fabulous card, lots of super details.
Thank you for joining us for our Anything Goes challenge at Digi Choosday.
Pauline
x