Volgers

zondag 30 april 2017

Serie 1 Restjeskaart 2

Hoi,

Van de week zag ik bij Kristie haar blog mooie kaartjes. Ze maakt ook van een volledige 6x6 pad een hele serie kaartjes. Zo tof. Nu ik heb geen heel 6x6 pad gebruikt, maar restjes die ik nog overhad. Zo heb ik toch nog een aantal mooie kaartjes kunnen maken. Als jullie graag Kristie haar blog bekijken, ga dan naar hier.

Vandaag toon ik jullie mijn 2de restjeskaart van serie 1, z'n restjekaartjes zullen er nog wel volgen want ik heb nog veel restjes DP.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Creative Knockouts: 191 Friendship
Cute Card Thursday: 475 Family
Come And Get It: Make It Square

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

10 opmerkingen:

Je@net zei

Ook weer een erg mooie restjeskaart, Claudia!

Antoinette Voorn zei

Prachtig Claudia, heel leuk met hartjes!

Josje zei

Leuke kaart ik ben ook gek op het maken van kaarten met restjes

EdenLand Designs zei

Cute card :) Thanks for sharing with us at CAGI this week.
Susan, DT

Angelique zei

Twee mooie restjeskaartjes heb je gemaakt volgens het recept van Kristie. Gefeliciteerd met je topplekje met je mooie canvas.
lieve groetjes Angelique

Nelleke zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt van de restjes, Groetjes, Nelleke

Monique zei

Superlieve kaart!
Mooi gedaan!

Lieve groetjes Monique

AO Creations zei

Super cute!!! Thank you for joining us at Creative Knockouts, good luck!!! Amy DT

Caz zei

This is lovely thank you for sharing with us at Creative Knockouts. And good luck, hope to see you again soon.
Caz CK DT
My Blog
Creative Knockouts


Crafting Andy zei

Lovely card. Thanks for joining us at Cute Card Thursday. Hugz Andrea.