Volgers

zondag 23 april 2017

Huwelijkskaart

Hoi,

Gisteren ben ik met Lisbeth, Hanne en mijn dochter Joran naar de beurs geweest in Den Bosch. En ja, ik heb de Gemini gekocht, Ben er superblij mee. Het snijden gaat perfect, maar wat embost die super. Wat een verschil met de bigshot...... Super. En zo handig dat ik niet meer hoef te draaien aan de hendel. 

Voor de rest heb ik maar een kleine buit,,,,,, wat cardstock en een paar malletjes en natuurlijk van Nuvo drops. Die druppels zijn dan ook weer zo geweldig en de kleurtjes zijn zo mooi.

Ik heb vandaag een kaartje gemaakt met een leuk plaat van Syta Van Gelderen en Nuvo druppels en leuke bloemetjes. Gewoon veel plezier beleeft aan het maken van deze kaart.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
The Paper Shelter: 290 Sentimental
Crafty Gals Corner: 119 Embellish It
Creative Knockouts: 190 Lots of layers
Brown Sugar : 247 Use a die cut
The ribbon girl: use any image
Artistic Inspiration: 177 AG / ribbon or lace

En natuurlijk ook nog een restjeskaart.

Donderdag mocht ik in de top 3 staan bij Through The Purple Haze met dit kaartje:












En vrijdag mocht ik in de top 5 staan bij Fussy And Fancy met dit kaartje






Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

17 opmerkingen:

Miranda K zei

mooie kaart! die nuvo drops moet ik ook nog eens kopen.. ziet er leuk uit. groeten miranda k

Heide zei

What a beautiful wedding card! Love the image and the flowers. Thanks for joining us. Hugs, Heide SSW2-DT

!neke zei

Mooie kaart !!!!!
Ook een mooie "buit" van de beurs !

Anoniem zei

Heel mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Een prachtige kaart, Claudia.
Veel plezier met je beursaankopen en gefeliciteerd met je topplaatsjes!

Caroline zei

Wat kan je soms met plezier aan een kaart hebben gewerkt he? Leuk om dat ook bij anderen te lezen. Het is ook een pracht van een kaart hoor. En ik heb ook de gemini sinds december toen ik met een tennisarm zat. Heerlijk! Heb de cuttlebug nog wel als reserve staan.
Gefeliciteerd met je winnende kaartjes! Altijd leuk.
Groetjes Caroline

Joanna M. zei

Wow, what a gorgeous creation! I'm so glad that you shared this beautiful card with us this fortnight. Good luck.
~Jo, SSW2-DT

GerJanne zei

Hoi Claudia,
wat een mooie kaart!! Superplaatje zeg!
En wat leuk dat je de Gemini hebt gekocht.
Groetjes,
GerJanne

Chantal zei

Schitterende kaart, erg mooi die mal in de hoek.
Groetjes, Chantal S

Amy Cohen zei

Stunning- I adore the image. Thanks for joining us at Creative Knockouts.
Amy-DT

Sylvia zei

Prachtige kaart,Claudia.Mooi afgewerkt met de bloementoef.

Groetjes,Sylvia.

Angelique zei

Wat een enthousiaste blog, leuk dat je zoveel plezier hebt gehad op de beurs. Handig dat je niet zelf meer hoeft te draaien.
Mooie kaart heb je gemaakt. Gefeliciteerd met je twee topkaartjes.
lieve groetjes Angelique

Lena zei

Beautiful!! I Love this!! Deatails are fantastic! Thanks for playing with us at TPS this week! Good Luck! Hug Lena

Desire Fourie zei

Claudia this is beautifully designed.
This will also be perfect for one entry as an anything goes creation for our challenge below.
Hugs
Desíre
{ATG with a CREATE WITH TLC Element}
{Doing Life – my personal blog}

Anita zei

Wat een mooie kaart. Echt een blikvanger.
Groetjes, Anita

crafty-stamper zei

Beautiful shabby chic wedding card Claudia love all the embellishments--Thank you for joining us at Artistic Inspirations
Carol DT x

Sollan zei

Such a lovely and neat card! Such lovely colour combo and all the details! Thank you for participating over at Brown Sugar Challenge