Volgers

zaterdag 5 augustus 2017

50 jaar huwelijk

Hoi,

De eerste werkweek zit er weeral op; Nog 1 weekje werken en dan heb ik weer een paar daagjes vrij.

Wat heb ik een leuke kaart gemaakt (al zeg ik het zelf). Naar een filmpje van Yolande Bergmans, heb ik dit kaartje gemaakt. Superleuk modelletje.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

19 opmerkingen:

Kim's CreaLife zei

Mooi kaartje Claudia! Prachtig.
Gaat snel he zo na de vakantie. Wel lekker dat je binnekort weer een paar daagjes vrij bent!!

Liefs Kim

Veerle zei

Heel mooi modelletje Claudia, mooie kaart.
Fijn weekend, groetjes Veerle

Marijke zei

Zeker een mooie kaart. Mag je best eens van jezelf zeggen toch? Een mooi model en mooi papier. Groetjes Marijke.

meg zei

tHIS IS A KEEPSAKE CARD IT IS ABSOLUTELY BEAUTIFUL MEG OLLCB DT

!neke zei

Een hele mooie Claudia !

Je@net zei

Wat een pracht van een kaart heb je gemaakt, Claudia!

Marieke zei

Wat een beauty ��
Liefs, Marieke

Monique zei

Ik zag je kaart op FB voorbij komen maar vind het leuker om hier te reageren.
Hij is prachtig geworden. Super gedaan!
Lieve groet, Monique

Caroline zei

Ik zag hem al op facebook. Een heel mooi kaartje Claudia.
Groetjes Caroline

Chantal zei

Schitterende kaart, erg leuk model, super bloementoef.
Groetjes, Chantal S

Angelique zei

Prachtige kaart voor het gouden echtpaar, is idd een heel mooi model.
Lekker om weer naar een paar daagjes vrij te kunnen uitkijken.
lieve groetjes Angelique

crafty-stamper zei

Beautiful card Claudia love all the folds,papers and beautiful elements---Thank you for joining us at Crafting From The Heart
Carol DT x

GerJanne zei

Heel gaaf! EN natuurlijk mag je dat zelf zeggen. Over de ene kaart ben je ook meer tevreden dan over de andere...
GerJanne

Penny Light/Light Whimsy zei

Extraordinary! What a beautiful interactive card of exquisite work! Wow! Wonderful! Thanks for sharing your talent at Penny's Paper Crafty Challenges. ~~Penny DT~

Anet's Crafting zei

Beautiful card Claudia. Thank you for playing along with our Challenge at Penny’s Paper-Crafty. We would love to see you again ... Anet DTx

Maria Valente zei

Such a gorgeous project! Thank you for joining us at Penny's Challenges.
Mary (DT)

julie_woolston zei

Stunning cards with such beautiful detail.
Thank you for joining us at OLLCB.
Hugs Julie xxx

Anoniem zei

I love the gorgeous summery colours on your card and the shape is an unusual one. . Butterflies make a nice finish yo the design along with all the layering. Thank you for fluttering into the butterfly garden . Hugs Mrs A.


ตารางคะแนนลาลีกา

น้องส้มส้ม zei

For this I know a lot of things. For those who want to know this, they know very well. And who wants to know this?

บาคาร่า