Volgers

woensdag 16 augustus 2017

Hello

Hoi,

Joran is gisteren vertrokken op kamp. Een heel week lang op kamp met de roodkapjes. Dit jaar slaapt ze in een tent. Ik ben benieuwd hoe ze daar naar haar zin zal hebben. Volgende week dinsdag mag ik haar terug gaan halen.

Dit kaartje heb ik voor haar gemaakt. Ik ga proberen om alle dagen een kaarje te sturen.

Dit kaartje heb ik gemaakt met een restje van het behangpapier van Joran's kamer. Het azuurblauw, papiertje. Ik hoop dat ze het papiertje herkent.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
knutsels en kadootjes
hobbyvisions
crafting from the heart
tuesday throwdown
TTCRD
fab n funky
penny paper challenge
digi choosday

Zondag mocht ik winnaar zijn bij CCC Digi Creations met deze kaart














Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

15 opmerkingen:

!neke zei

Mooie kaart !!!!
Zal Joran zeker plezieren !

groeten Ineke

Caroline zei

Wat een superleuk kaartje heb je voor Joran gemaakt. Elke dag een kaartje, dat zal zeker gewaardeerd worden.
En natuurlijk gefeliciteerd met je winnende kaartjes, altijd een eer vind je niet?
Groetjes Caroline

Je@net zei

Super leuke kaart, Claudia. Joran zal er vast blij mee zijn.
En gefeliciteerd met je winnende kaartjes!

Hermien zei

Prachtig kaartje ze zal zich vast wel vermaken op kamp

groetjes Hermien

Angelique zei

Hele mooie kaart voor Joran, mooie kleurencombinatie en zeker weten dat ze haar papier herkent. Ik hoop voor Joran en d'r vriendinnetjes dat ze een beetje mooi weer hebben want voor het eerst in een tent en dan regen, bah.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor Joran. Hopelijk heeft ze een gezellige week! Ik ben ook benieuwd of ze het papiertje herkent. Dank je voor het meedoen bij ons van K en K.
GerJanne

Pam Tiedtke, or Pammie Lou zei

Very pretty card. Thanks for sharing it with us at Tuesday Throwdown.
hugs

Julie Reed zei

Beautiful card, I love the colours, thanks for sharing with us at Digi Choosday, Julie DT x

Jeanie Ellis - Scrapbookingmamaw zei

Wow! This is gorgeous! And the colors are so great together! Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
Regards,
TTCRD DT
Scrapbookingmamaw {My Blog}
Through The Craft Room Door
ttcrd.blogspot.com

Anoniem zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor Joran. Hopelijk heeft ze een gezellige week! Ik ben ook benieuwd of ze het papiertje herkent. Dank je voor het meedoen bij ons van K en K.

บอลพรุ่งนี้

Debi zei

Lovely die cuts and flowers accepting this pretty card. Thanks for playing at Tuesday Throwdown Challenge this week. Good luck. Debi DT

Andrea Beecroft zei

Oh such a wonderful interesting card love all your elements. Thank you for sharing it with us over at Digi Choosday Challenge. Good luck with your entry. Hugs Andrea

Carla's Cards zei

Lovely work, thanks for sharing at Crafting from the Heart!

Penny Light/Light Whimsy zei

What beautiful for work for Joran! Beautiful idea for the tickets. How lovely. Thanks for sharing your talent at Penny's Crafty Paper challenges. Pen DT

Anjie zei

Lovely make. Thanks for joining us in our week 33 Anything Goes challenge at Digi Choosday
Anjie (DT)