Volgers

maandag 21 augustus 2017

Project Life 3

Hoi,

Zaterdag avond heb ik deze project Life pagina nog afgemaakt. Zat al even op mijn bureau te wachten op een afwerking. Dus zaterdag maar even mijn tanden erin gezet. Nu ga ik ook beginnen met Project Life voor mijn kinderen hun baby album. Heb er helemaal zin in. De album heb ik inmiddels gekocht en deze wachten op een mooie invulling.

Nu heb ik nog een pagina gemaakt van het album van 2012. Deze begint nu stillaan vorm te krijgen. Vind dit zo leuk om te doen. Spijtig dat ik daar niet altijd de tijd voor heb.






Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Gisteren mocht ik winnaar zijn bij Come And Get It met dit kaartje



Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

6 opmerkingen:

!neke zei

Super gaaf Claudia !!!!

Je@net zei

Goed bezig, Claudia.
Ziet er mooi uit. Succes met de rest van de albums.
Gefeliciteerd met je winnende kaart!

Josje zei

Wat leuk is dit

Kleri zei

Fabulous project life layout!Thank you for sharing your talent with us this week over at the Crafty Gals Corner!Hope you join us again next week!
Hugs
Kleri DT
http://craftygalscornerchallenges.blogspot.co.uk/
http://kefartworx.co.uk/ (My blog)

Kati zei

What a lot of Details!! thanks for showing your beautiful Project for the fairytale- numbers-challenge.
hugs
mamapia

Tania zei

What a fabulous multi photo page! Looks great! Thanks for joining us at Creative Artiste Mixed Media Challenge Blog :)