Volgers

zondag 13 augustus 2017

SuperGeweldigFantastisch!

Hoi,

Een lang weekend. Ik ga pas donderdag terug werken. Dinsdag is het hier in België een feestdag. Maandag is het een brugdag en woensdag heb ik mijn vrije dag. Leuk!!!

Dinsdag vertrekt Joran op kamp met de Roodkapjes. Maar eerst gaan we straks nog naar de film.

Gisteren heb ik nog eens een mannenkaart gemaakt.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Penny's paper Crafty
TTCRD
Craft Challenge
Jo's Scrap Shak
Crafty friends
SSW 2


Donderdag mocht ik in de top 5 staan bij Aud Sentiment met dit kaartje














En ook de ATC'S van vorige maand zijn geruild. Deze mocht ik in ontvangt nemen. Het theman was Summer Lovin.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve Groetjes
 Claudia

13 opmerkingen:

Caroline zei

Een hele leuke mannenkaart Claudia.
Ik ken de term brugdag niet, wat is dat?
Gefeliciteerd met je winnende kaartje en geniet nog even van je vrijde dagen.
Groetjes Caroline

Ria van Veldhuizen zei

Wat een "stoere" mannenkaart! Lekker dat je zo lang vrij bent, maar een brugdag ken ik hier niet.
Ook nog gefeliciteerd met je prijs!
Groetjes van Ria.

Je@net zei

Erg leuke en stoere kaart, Claudia.
Gefeliciteerd met je winnende kaart!

Joanne kramer zei

Wat een gave kaart! groetjes Joanne

Sheryl zei

A very cleverly crafted card. The different elements work so well together.
Thanks for joining the fun at CRAFT this week.
Hugs Sheryl DT member xx

Ans Gilbert zei

Gave mannenkaart heb je gemaakt, je hebt mooie ATC's geruild.
groetjes
Ans

Joanna M. zei

What a great "manly" card. I love the high top shoes that you used as your focal point as well as all of the gears. It's REALLY visually interesting! Enjoy your long weekend and thanks for joining in the fun over on the Sweet Sketch Wednesday 2 blog this fortnight. Good luck in our draw.
~Jo, SSW2-DT

Jolanda zei

Weer een hele gave kaart geworden en gefeliciteerd met je plekje in de top 5. Geniet van je lange weekend.

Groetjes jolanda

Angelique zei

Mooie mannenkaart, mooie kleurencombinatie het bruin met lichtblauw. Echt een leuke, vlotte jongerenkaart. Gefeliciteerd met je winnende kaartje. Altijd zo leuk als je laat zien wat voor ATC-tjes je hebt ontvangen. Geniet nog van je vrije dagen.
lieve groetjes Angelique

Penny Light/Light Whimsy zei

I love the embellishing of the original image with all the gears. Perfect guy card. Thanks for sharing your talent at Penny's Paper Crafty Challenges - DT Penlight

Cicci zei

A wonderful creation!! Love it !!!
Thank you so much for entering our ATG challenge at
Through The Craft Room Door
this week. Looking forward to see you again next challenge.
Hugs Cicci
DT member at TTCRD
Cicci With The Pen {Welcome to visit my blog}

Diane Louise J zei

Hello Claudia… Thanks for joining our ‘Anything Goes’ challenge with your lovely card… really like all the cogs and wheels dies. Please join us again next time at Crafty Friends Challenge Blog. Good luck!

Diane Louise
[Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

(AJ) ArtJypsy zei

Fabulous masculine card. Love the color scheme and die cuts that you chose.. Thanks for playing along with us this week at Jo's Fun Friday. AJ DT JSS