Volgers

maandag 7 augustus 2017

Tulpen

Hoi,

Dit is het 2de kaartje dat ik zaterdag bij de workshop bij Hilde heb gemaakt. Lutgart gaf de workshop en het was heel gezellig.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Night shift
Glitter and sparkle
 

Zondag mocht ik winnaar zijn bij Love to Craft met dit project

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve Groetjes
 Claudia

9 opmerkingen:

Je@net zei

Erg mooie tulpenkaart, Claudia.
En gefeliciteerd met je winnende project!

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaart. Groetjes Joanne

!neke zei

Prachtig !!!!

Katrin79 zei

Super. Wunderbare Inspiration. Danke für die Teilnahme bei NSS.
Liebe Grüße Katrin

AO Creations zei

Super cute!!! Thank you for joining us at Glitter N Sparkle, good luck!!! Amy DT

lonneke zei

Hele mooie kaart. Ik heb hem van je mogen ontvangen. Super bedankt.
Gefeliciteerd met je winnende project erg mooi.
Liefs Lonneke

Unknown zei

Beautiful und BLUE ! Perfect for our challenge! Thank you for joining the Night Shift Stamping Challenge this week !

Anoniem zei

Super. Wunderbare Inspiration. Danke für die Teilnahme bei NSS.


ตารางคะแนนลาลีกา

Anoniem zei

Super. Wunderbare Inspiration. Danke für die Teilnahme bei NSS.

บอลพรุ่งนี้