Volgers

maandag 14 mei 2018

ATC Mixed Media

Hoi,

Gisteren heb ik de hele dag liggen kliederen voor de ATC deze maand bij Noor. Het thema is Mixed Media. Zo geweldig. Ik heb vanalles gebruikt. Van glitters, distress oxide tot stempels en embossingpoeder. Noem maar op.

Dit is mijn exemplaar die ik zelf ga bijhouden.

Deze gaan naar Noor.

En deze ga ik ruilen in fb groepen.


Ook heb ik een aantal homers teruggekregen vorige week.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

GerJanne zei

Je bent er maar druk mee. Ze zien er zo leuk uit. Ook die je zelf gekregen hebt zijn erg leuk!
Groetjes,
GerJanne

Je@net zei

Ziet er weer leuk uit, Claudia!

Joanne kramer zei

Wauw! Heel mooi! je bent er maar druk mee ;-). groetjes Joanne

Colien zei

Mooie ATC-kaartjes heb je gemaakt!
Bedankt voor je deelname aan onze embossingchallenge bij Knutsels en Kadootjes.
grt Colien

Monique zei

Prachtig gedaan!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique