Volgers

dinsdag 22 mei 2018

Baby

Hoi,

In opdracht nog eens een babykaartje gemaakt. Deze week gaat er nog 1 volgen. Amaai een zondag heb ik de auto en de garage onder handen genomen, samen met mijn dochtere. Ben er bijna een hele dag mee bezig geweest pffff. zoveel werk. Maar ik ben blij dat ik het gedaan heb. Nu is alles terug netjes.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Creatieve Groetjes
 Claudia


7 opmerkingen:

Jolanda zei

Super liefff kaartje....erg lek gedaan

Groetjes Jolanda

Sylvia zei

Mooie babykaart,Claudia.Wat een leuk model.

Groetjes,Sylvia

Marfien zei

Mooi kaartje Claudia, een wolk van een baby op een wolk van een kaart, leuk idee

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia!

Agulek zei

Wkat a lovely card:)

Doris Klein zei

Oh this is very cute and it's a fab shape.


Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

Hugs and please come back soon!
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives (#17– Not square / rectangle)
*DT* Die Traumfabrik

Alex zei

OMG! This shape is awesome. Love your project for the baby star!
Thanks for playing along with us at our last challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck! Hope you will join us this month again.

Crafty greetings
Alex

*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#18 – national colours}
*DT* Kreativ-Tanten Challenge
*DT* Craft Rocket Challenges
Alex' Kreative Seite



Craft Rocket….

Deutsche Variante

Vielen Dank für Deine Teilnahme an unserer aktuellen Challenge bei Craft Rocket und viel Glück! Hoffentlich sehen wir uns nächsten Monat wieder.

LG Alex

*DT* Craft Rocket Challenges {#48 – Verzierungen}
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#17 – nicht quadratisch / rechteckig}
*DT* Kreativ-Tanten Challenge {#17 – Party}
Alex' Kreative Seite