Volgers

woensdag 2 mei 2018

Love

Hoi,

Vandaag begint er  bij Creative Moments een nieuwe Challenge. Deze maand is het een thema: moederdag kaart De Sponsers zijn Scribbles en Bugaboo

Ik heb een kaartje gemaakt met de digi van Bugaboo Het is Make It Snappy Mom's Day
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
crafty friends

Maandag mocht ik bij de favorites zijn bij crafting from the heart met deze kaart








De afgelopen week heb ik een aantal homers teruggekregen. Deze had ik nog niet laten zien wegens tijdgebrek, maar dit zijn ze.







Ook heb ik deze week een paar basissen gemaakt




























En heb ik een aantal homers afgewerkt. 1 kaartje hou ik zelf en 1 gaat naar nummer 1 en 1 gaat naar nr 2. Ik heb er telkens 3 dingen aan toegevoegd

randen geinkt-doodles randjes-bloem in hartje             

 wink of stella op de paraplu - bloemen kantje - parels

randen geinkt - parels - sleutel

grijze strepen links onderaad en de gouden bolletjes gekleurd


post stempels - randen geinkt - doodles randjes

randjes geinkt - grunge stempels - doodles randjes

  
Ook heb ik er een aantal als middler gekregen. Hier heb ik ook telkens 3 items aan toegevoegd en gaan deze nu naar nr3. 

Distress oxide op de zwarte cardstock - randen doodles - glas mozaik onderaan.

randjes geinkt - doodles randjes en vlinder

doodles randjes - wolkjes

 doodles randjes - gears

washi tape en parel

randen geinkt - bloemen rand en knopen

vlinder - "oh la la" randjes doodles

sequins en blauw hartje


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen



Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

Veerle zei

Hele mooie kaart Claudia en ook je serie andere kaarten. Ijverig bezig geweest. Gr Veerle

Je@net zei

Leuke kaart heb je gemaakt, Claudia!

tilly zei

a super shape and design, thanks for sharing at crafty catz challenge, hope to see you again
Tilly

Christine zei

Lovely shape and fabulous layers.
Thanks for sharing at Jo's Scrap Shack! Blessings,
Christine
DT Member
https://withaverygratefulheart.blogspot.com

Diane Louise J zei

Hello… Thanks for joining our ‘Flowers’ challenge with your lovely card… Please join us again next time at Crafty Friends Challenge Blog. Good luck!
Diane Louise
[Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

Majda zei

Great project. Love all the pretty elements. Thank you for playing with Scrapping4fun.
Majda, DT

Scrapping4funChallenges zei

Beautiful card and also the set of cards
thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Priya zei

Beautiful card.
And how beautiful your other projects are.
Thank you for playing with us at Scrapping4fun challenges.
Priya-DT