Volgers

zondag 27 mei 2018

Bruidspaar, van harte

Hoi,

Ik blijf maar opdrachtjes binnenkrijgen, wel superleuk, en zo maak je dan ook vanalles. Deze keer een huwelijkskaart. Er zo blij met het resultaat. Wat vintage maar leuk. Die 3 grote bloemen met de roze randjes heb ik zelf gemaakt naar een aanleiding van een fiilmpje van Corry Dank. Het was lang geleden dat ik nog bloemetjes had gemaakt, maar het was zo leuk. 
Nu ga ik eerst wat DT kaartjes maken en nadien terug wat opdrachtjes. Zo leuk. 


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Tuesday Throwdown: die cut- florals - sequins

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Creatieve Groetjes
 Claudia

9 opmerkingen:

karin zei

Dat is een prachtig kaartje Claudia!
Groetjes,
Karin

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia!

Nancy Soetaert zei

Fantastisch mooie huwelijkskaart Claudia!
groetjes
nancy

GerJanne zei

Heel mooi kaartje Claudia!!

Mrs A. zei

This is a beautiful wedding card that you have created. I love the heart shape and your flowers are gorgeous. I like the vintage look too. Thankyou for coming and spinning the wheel with me for this celebration challenge. Hugs Mrs A.

Hermien zei

Mooi stijlvol kaartje Claudia

Groetjes Hermien

Ela zei

Mooi Claudia met die bloemenstroom! Groetjes Ela

Linda zei

Wauw! Deze is super mooi!
Gaaf gedaan.
Lieve groet, Linda

cohenna zei

Beautiful!! Thank you for joining us at Creative Craft Cottage :)