Volgers

donderdag 24 mei 2018

Naptime

Hoi,

En hier ben ik weer, met een babykaartje. Ook dit is een opdrachtje. Leuk om te maken die babykaartjes.

Dinsdag ben ik gaan eten met onze hobbyclub. We reden met z'n 5 samen en toen ja, toen ik de laatste ging oppikken, raakte ik de borduur aan en ja,...... platte band. 
Toen heb ik manlief opgebeld en samen, met Lisbeth haar vader hebben mij verdergeholpen. Gelukkig had ik een reservewiel. Maar oh, zo'n klein ding. Mijne auto stond er helemaal scheef van. Een huisbrengerke, noemen ze zo'n wiel. Ik was er echt niet gerust in. Maar we zijn heelhuids op restaurant geraakt en nadien allen veilig thuis.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Donderdag mocht ik ook random winner zijn bij star stamp met dit kaartje


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Creatieve Groetjes
 Claudia


9 opmerkingen:

Je@net zei

Lief kaartje, Claudia.
En gefeliciteerd met je winnende kaart!

Hermien zei

Ik maak nog heel weinig babykaarten, maar het blijft leuk om ze te maken! Je hebt er een lief en schattig kaartje van gemaakt!

Groetjes Hermien

Joanne kramer zei

Wat is ie lief en mooi! groetjes Joanne

Dreja zei

Ganz zauberhaft!
Danke für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
LG Dreja

Julie zei

Beautiful project. Thanks for joining us at Digi Choosday
Julie T

Andrea zei

This is lovely! Thanks for joining us at digi choosday this week x

Suzi Mac zei

Fabulous baby card Claudia, thank you for sharing with us over at Polkadoodle Digi Choosday.
Good luck!
Suzi

Faith A at Daffodil Cards zei

SO adorable, a beautiful baby card. Sorry I'm late in getting to you. Thank you so much for joining us in our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.

Faith TTCRD DT
Daffodil Cards {My Blog}

Through The Craft Room Door
ttcrd.blogspot.com

Besenwesen zei

Das ist eine klasse Karte geworden und Du hast den Sketch ganz bezaubernd umgesetzt. Hab ganz lieben Dank für Deine Teilnahme bei den Sketchtanten
Liebe Grüße
Deine Vanessa