Volgers

zondag 29 juli 2018

Happy Birthday

Hoi,

Ik ben terug uit vakantie. Wij zijn een weekje naar Bulgarije geweest en nu zijn een wel een weekje terug thuis, maar het is hier ontzettend druk geweest. Bedankt ook iedereen die mij een verjaardagskaartje heeft gestuurd. Ik vind het nog steeds heel leuk om zo'n post te ontvangen. 

De vakantie loopt op zijn einde weeral. Dit is onze laatste dag. Morgen is het weer werken.

Een paar weekjes terug hebben ik, Lisbeth en ons mama een workshop gevolgd bij Joyce en dan hebben ook deze kaart gemaakt. Ik heb deze nog wat afgewerkt thuis en dus kan ik deze laten zien.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Creatieve Groetjes
 Claudia

6 opmerkingen:

Caroline zei

Altijd jammer als de vakantie weer voorbij is he?
Wat hebben jullie een mooie kaart bij de workshop gemaakt!
Veel succes morgen weer met werken hoor.
Voor nu nog een fijne zondag.
Groetjes Caroline

Je@net zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Claudia. Zie dat je nog niet op mijn blogkalender staat. Ga je er meteen bij zetten!
Erg mooie kaart heb je gemaakt!

Jolanda zei

hoop dat je een fijne vakantie heb gehad en ja wat gaat de tijd dan snel...alweer werken, maar je hebt in ieder geval een mooi kaartje gemaakt bij Joyce, mooie kleuren gebruikt.

Groetjes Jolanda

Kathy Barnett zei

Thanks for joining us at the Lil Patch of Crafty Friends Challenges for our latest challenge.  {Lil Patch of Crafty Friends Challenges}Good luck and join us again soon. Hugs, Kathy

create.365 zei

such a pretty garden themed card! Thanks for joining us at LSB

KarinsArtScrap zei

een hele mooie kaart Claudia
Thanks for join us at
{ScrapbookStampSociety DT Member}
Hope to see you again and goodluck

Greetings Karin DT Coördinator