Volgers

vrijdag 13 juli 2018

Jammen

Hoi,

Nu dat het vakantie is heb ik wat meer tijd, voor wat te jammen. Leuk om te doen en zo geraken die kaartjes eens wat bijgewerkt, want ik het nog een hele stapel.

Ik heb mij voorgenomen om alle dagen een setje af te werken.

Deze heb ik alvast de afgelopen dagen gemaakt.

Dit zijn basissen die ik heb gemaakt.






En deze homers gaan terug naar 1 en 2. Hier heb ik telkens wat aan toegevoegd

doodles randjes - randjes geinkt - parels en tekst

washi tape - tekst - parels

En deze gaan naar nr 2. Ook hier heb ik iets aan toegevoegd

doodles randjes en washi tape

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Creatieve Groetjes
 Claudia
You might also like:

2 opmerkingen:

Sarah zei

De uitdrukking jammen ken ik niet wel bij muziek maar niet in deze context. Leuke productiviteit! X

chantal zei

jammen, leuk gezegd, nooit gehoord bij kaarten maken.
wat een productiviteit.

Ook ik ben begonnen let mijn achtergronden af te werken, je krijgt zoveel bij mekaar
liefs Chantal