Volgers

maandag 16 juli 2018

Jammers

Hoi,

Ik heb weer een aantal Jammers klaar liggen.

Deze heb ik afgelopen week nog gemaakt.

Dit zijn basissen













Deze zijn setjes die naar nr 3 gaan. Hier heb ik telkens wat aan toegevoegd.

honinggraad, vlinder, doodles randjes, randjes geinkt

randjes geinkt, doodles randjes

driehoeken, randjes geinkt en doodles randjes

bloemen en bloempotten

takken en randjes geinkt

randjes geinkt, postzegel

randjes geinkt, doodle rond tekst roze varkens

En deze setjes baan terug naar naar 1 en 2. Hier heb ik ook iets aan toegevoegd.

randjes geinkt, doodles randjes en rode parels

stempel ingekleurd me copic en gelatos

Deze zijn homers (afgewerkte) die ik heb teruggekregen.


Bij Cut it up mocht ik vrijdag winnaar zijn met deze album



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Creatieve Groetjes
 Claudia

3 opmerkingen:

Marijke zei

Nou zo te zien ben je heel actief bezig met de kaartjes! Zien er allemaal leuk uit! Het staat bij mij met het warme weer een beetje op en lager pitje! Groetjes Marijke.

Nelleke zei

Jammers en Homers, ik ken het niet, ik begrijp dat je de half afgemaakt kaart naar iemand stuurt die het dan afmaakt. Ziet er leuk uit. Groetjes, Nelleke

Jolanda zei

Ziet er leuk uit allemaal en wie weet waag ik mij daar ook eens aan.

Groetjes Jolanda