Volgers

maandag 9 juli 2018

Jammers

Hoi,

Gisteren heb ik buiten weer wat gejamd. Lekker buiten wat ATC'tjes gemaakt. Zo leuk.!!!!

Dit zijn basissen die ik heb gemaakt





Aan deze Jam's heb ik wat toegevoegd en deze zijn klaar om naar  nr 3 te gaan.

parels en inkjes geinkt

letters in hart en doodles randjes

doodles randjes en vlinder links onderaan


En deze zijn homers: 1 hou ik zelf en 1 ga naar nr 1 en 2.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Creatieve Groetjes
 Claudia

3 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Super mooi en vrolijk allemaal! groetjes Joanne

Je@net zei

Ze zijn weer leuk, Claudia!

Trijntje zei

Ze zijn erg lek Claudi. De cactussen stelen de show. Groeten Trijntje