Volgers

maandag 2 juli 2018

Jammers

Hoi,

Gisteren heb ik de hele namiddag gejamd. Ik heb een heleboel bassisen gemaakt en jams afgewerkt, doorgestuurd of naar de homer teruggestuurd. Ziehier mijn bezigheid van een leuke zondag namiddag.

Dit zijn homers die ik heb teruggekregen


Dit zijn basissen die ik heb gemaakt. Klaar om naar nr 2 te gaan











Deze middlers heb ik gemaakt en zijn klaar om naar nr 3 te gaan. Hier heb ik telkens wat aan toegevoegd.

Vlinders, doodles randjes

randjes geinkt, doodles en koord

randjes geinkt, doodle randjes en 'OMG'

doodle en vlinder

randjes geinkt, brads en wink off stella op de sjaal

Deze homer gaat terug naar nr 1 en 2. 1 Exemplaar hou ik zelf. Hier heb ik de randen geinkt en de vlinder aan toegevoegd.

Hier heb ik de bloemen toegevoegde en de randen geinkt

doodle randjes en parels

doodle randjes en postzegel

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

3 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Heel mooi en wat een werk! groetjes Joanne

Je@net zei

Ziet er allemaal erg gaaf uit, Claudia!

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
je mag de privacy verklaring overnemen hoor,inmiddels is deze al zoveel gekopieerd en gedeeld, als je iemand wil bedanken is dat Irene de Mars, zij heeft hem als eerste op haar blog gezet,
Ansx