Volgers

donderdag 17 januari 2019

Donutkaart

Hoi,

Vandaag een donutkaart. Zo leuk om te maken. Ik heb mij uitgeleefd met Design paper, maar ook met nuvo drops en distress oxide. En om de donuts af te werken hier er daar nog een sequins. Voor meer heeft dit kaartje niet nodig.

De binnenkant heb ik een shakerkaart van gemaakt.
Je ziet het niet goed op de foto maar middin, heb ik er microbeads, sequins en witte sterren in gedaan.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Gisteren mocht ik in de top 10 staan bij Do al Kreative met dit kaartje










Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia





5 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel mooi Claudia! Gaaf gedaan!

Je@net zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Claudia.
En gefeliciteerd met je toppertje!

sanpiseth40 zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Cinderella zei

Goedemorgen Claudia,

Wat een gaaf ideehoe je de donut gebruikt op een kaart superleuke kaart.

Liefs & Creatiefs
Cinderella
X

Angelique zei

Volgens mij zag ik deze superleuke donutkaart al eerder, maar dat geeft niet hij is echt gaaf. Leuk de ATC's met de sneeuwpop.
lieve groetjes Angelique