Volgers

zondag 6 januari 2019

Korte beentjes mini teentjes

Hoi,

Bij het begin van het nieuwe jaar ga ik ook enkele uitdagingen aan. Zoals vorig jaar, ga ik weer proberen om elke week minimaal 1 kerstkaart te maken. Ook ga ik proberen mee te doen met de challenge bij Noor en Zo. Daar is een weekchallenge voor het hele jaar aan de gang. Zie hieronder meer.

Dit is alvast mijn kaartje voor week 1 met als thema baby.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


En dit is de weekchallenge waar je bij Noor en Zo op facebook kunt meedoen

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

7 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuke babykaart, Claudia!

Hermien zei

Prachtig babykaartje en wat een grappige tekst!

Groetjes Hermien

Sharon zei

Lovely shaped baby card.
Thanks for playing along with us at CCT. x

Beatriz zei

Great card! Thanks for join us at Crafty Sentiments designs this time. Beatriz DT

Bernadet zei

Waanzinnig mooie babykaart Claudia!

Angela B. zei

Thank you so much for entering the challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to seeing you again in the next challenge.
Hugs & Craftiness,
AngelaThrough The Craft Room Door DT
Taste Of Craftiness {My Blog}
Through The Craft Room Door
http://craftrmdoor.ning.com/

Theresa zei

great baby card. love the font. thank you for sharing it with us at TTCRD and good luck, Theresa xx