Volgers

donderdag 24 januari 2019

Happy Bday

Dag allemaal,

Vandaag toon ik jullie een mannenkaart. Gemaakt met één van de nieuwere mallen van DDB. Ik vind deze zo leuk!!. En zie, ook geschikt voor een mannenkaart. Deze liefhebber is een fietsfanaat, vandaar deze dat ik deze afbeelding van fietsen heb gekozen. Hopelijk valt hij ook in de smaak bij de ontvanger.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Dinsdag ben ik winnaar geworden bij Lemon Shortbread met dit kaartje



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia




6 opmerkingen:

Caroline zei

Leuke persoonlijke kaart zo!
En gefeliciteerd met je winnende kaartje, altijd leuk!
Groetjes Caroline

Je@net zei

Leuke stoere verjaardagskaart, Claudia!

Cinderella zei

Hoi Claudia ,

Gefeliciteerd met je gewonnen kaart.
En wat een gave kaart heb je gemaakt .
Ik heb de mal besteld maar kreeg vandaag te horen dat mijn bestelling pas na het weekend komt (balen) maar gelukkig hebben we nog een kamer met spulletjes om te gebruiken hihi.

Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Lisa J zei

Fabulous card. Love the large letters! Thanks for playing along with us this month. Lisa DT Pearly Sparkles Challenge

sanpiseth40 zei

Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
ดูหนังออนไลน์

Rene zei

This is awesome!!!!!!! I love it! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck,
Rene