Volgers

dinsdag 1 januari 2019

Steralbum

Hoi,


Vandaag begint er  bij Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge. Het thema is telkens Alles mag, zolang je design paper gebruik. 

Dit is alvast mijn uitwerking voor deze maand. Ik heb een steralbum gemaakt. Het enige dat ik nog hoef te doen is deze versieren met foto van de klein - achterkleinkinderen van moemoe. Op 20 januari krijgt moemoe deze dan ook cadeau voor haar verjaardag.











Gisteren mocht ik winnaar zijn bij A Perfect time to craft met deze kaart:



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

Original handmade by Janneke zei

Wat een super leuk album heb je voor oma gemaakt. Gaaf patroontje en leuk als straks het album gevuld is met foto's van de kleinkinderen.
Proficiat met je winnende kaartje!

Groetjes Janneke

Je@net zei

Wauw....dat ziet er mooi uit, Claudia. Daar zal je haar een groot plezier mee doen.
Jij ook een gelukkig, gezond en creatief jaar gewenst!

sanpiseth40 zei

Thank you for the good and very helpful information. It is very interesting. I love all the things you share and see your beautiful creation. Thank you for sharing with everyone.
ดูหนังออนไลน์

Hazel zei

Lovely design inspiration for my Patterned Paper January challenge - glad you've joined the DT xx