Volgers

woensdag 9 januari 2019

Let's Sail Away

Hoi,

Even tijd genomen voor mijn onafgewerkte kaartjes af te werken en deze ga ik hier de komende weken nog posten. Dit kaartje heb ik van de zomer bij een avond workshop van Noor en Zo gaan maken. En nog geen tijd gehad voor deze te posten. Bij deze is het nu gebeurd. Ik vind het wel een leuk modelletje.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

6 opmerkingen:

Caroline zei

Hij is heel leuk Claudia! Was tijd dat je hem liet zien hoor!
Groetjes Caroline

Je@net zei

Wat een super gaaf label, Claudia!

Nancy Soetaert zei

toffe kart! Dit doet echt al naar de zomer verlangen he!
groetjes
Nancy

Hermien zei

Gaaf kaartje Claudia

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Prachtige label heb je gemaakt. Leuk, dat zomerthema!

sanpiseth40 zei

Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
I love your page on your post.. That is so pretty..
ดูหนังออนไลน์