Volgers

woensdag 1 januari 2020

2020

Hoi,


Vandaag begint er  bij Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge. Het thema is telkens Alles mag, zolang je design paper gebruik. 

Dit is alvast mijn uitwerking voor deze maand.
Ik heb als opdracht een kalender gemaakt voor 2020.

Voor deze opdracht heb ik een blokje DP gebruikt van de action. Die zijn ook mooi. Deze heb ik aangekleed met veel verschillende bloemen. Die bloementoef vind ik zeer geslaagd. Onderaan het strikje heel subtiel het tekstje " Make today amazing". Dat vind ik leuk dat je dat elke dag opnieuw terug kunt lezen.



Elke maand kan je het tabblad met de juiste maand naar voor schuiven en zo verschuif je de kalender.

DT Patterned Paper
Aan iedereen mijn beste wensen voor het nieuwe jaar. Ik wens jullie allen een goede gezondheid een een bangelijk goed creatief jaar ๐Ÿ˜

Afbeeldingsresultaat voor happy 2020
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
not just cards
moving along with times
papercraft challenge
creative crafters

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜

Creatieve Groetjes
 Claudia

6 opmerkingen:

chantal zei

Voor jou en je gezin ook het allerbeste voor 2020.

Wat een leuke kalender heb je gebruikt. Super zo met het tabblad.
Liefs Chantal

Jolanda zei

gelukkig nieuw jaar en wat een prachtig kaartje is het geworden.

Marijke zei

Voor jullie ook een gelukkig nieuwjaar met veel gezondheid en inspiratie! Je kaartje is mooi geworden en leuk dat verwisselen van de maanden! Groetjes Marijke.

Epie zei

Hoi Claudia , de allerbeste wensen voor 2020 voor jouw.
Wat een mooie kaart heb je gemaakt , vrolijke bloemen
Een gezellige dag vandaag , doegh Epie

Shell Shearer Swinscoe zei

This is amazing....I love it!

Thank you for sharing with us at 'Not Just Cards' this month
Hugs Shell xx

Stempelomi zei

wonderful!Thanks for joining us at papercraft-challenges.