Volgers

woensdag 29 januari 2020

kkt januari 2020 - zwart en pistachegroen

Hoi,

Bij Martina's kaartjes is er elke maand de kleuren kaart team. Hierbij mag je een kaart maken met  kleuren die gekozen zijn door een deelneemster. Elke maand zijn het andere kleuren.  Deze maand zijn de kleuren : zwart en pistachegroen

Elke laatste woensdag van de maand mag je dan je kaartje plaasten op je blog.
Dit is mijn kaartje voor deze maand met de opgegeven kleuren.

Zoals goede gewoonte maak ik dan een kaartje met het visgraattechniek en kan ik zo mijn restjes wegwerken. Ik las in de reacties dat jullie niet zoveel pistache groen zien. Maar dit is echt wel hoor. Maar ik denk dat het op de foto minder duidelijk is. In het echt toont de kaart veel groener. (pistache).

Ik heb deze kaart reeds vorige week gemaakt voor wij op scrapweekend zijn vertrokken. en Gelukkig want ik ben ziek geworden. Grieperig en een keelontsteking en verhoudheid. Gewoon alles bij elkaar. Zondag heb ik dan ook nog koorts erbij gekregen dus zijn we vroeger huiswaarts gekeerd. Maar we staat toch al ver met onze album. We gaan nog een paar cropdagen organiseren met de vriendinnen voor deze af te werken.

Zie hieronder een aantal foto's van de ablum in de maak.

Kleurenkaartenteam


Wil je weten wat de andere deelnemers hebben gemaakt? Je kan de lijst hier vinden

Dit is de album, nog verre van af, maar toch is er al veel aan gedaan





Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Top 5 behaald met deze kaart bij The Holly and Ivy













Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

24 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat balen dat je ziek werd! Gelukkig kon je het grootste gedeelte meemaken en je album ziet er heel mooi uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Je kaart voor het KKT snap ik niet zo goed. Ik zie eerlijk gezegd meer geel dan pistachegroen. Hij is wel mooi, dat wel.

Anita van Deur zei

Prachtig album, het ziek zijn heerst overal nooit leuk als je een uitje hebt. Mooi ontwerp van je kaart.
Groetjes, Anita

Sarah zei

Mooi dat album! Snel weer beter worden!
Je kaart voor het KKT zie ik niet...

Nancy Soetaert zei

wat een prachtig album, jammer dat je ziek werd tijdens jullie knutselweekend!
Mooie kaart in visgraatmotief, wat minder pistachegroen? Vond ik ook wel een moeilijke kleur.
Groetjes
Nancy

Annemarie en Merit zei

jammer dat je vroegtijdig moest vertrekken..
leuk die visgraat....
liefs Annemarie en Merit

Marijke zei

Wat leuk gedaan met al die strookjes! Erg mooi bij elkaar gepast! En je album is ook super! Dat wordt echt een toppertjes! Erg mooi bewerkt en mooie kleuren! Groetjes Marijke.

Petra-loves-paper zei

En weer een heel bijzonder exemplaar met je visgraat techniek, mooie KKT uitwerking. Balen dat je ziek werd, beterschap. Gefeliciteerd met je top 5 notering, groetjes Petra

Joanne kramer zei

Wat vervelend dat je ziek werd. Maar wat laat je weer veel moois zien! groetjes Joanne

Margreet zei

Heel leuk, die visgraattechniek. Jammer dat er best weinig pistachegroen in zit. Beterschap.
xxx Margreet

Jantine zei

Mooie visgraatkaart heb je weer gemaakt, Claudia!
En klinkt heerlijk, zo'n scrapweekend. Je album ziet er mooi uit.
Jammer dat je ziek bent geworden, van harte beterschap.
Groetjes
Jantine

karin zei

Dat is niet zo best dat je tijdens je weekendje weg ziek werd.
Mooie kaart voor het KKT Claudia en proficiat met je prijsje.
Groetjes,
Karin

Femminde zei

Wat een leuke kaart en wat een mooi album. Nu gauw opknappen want ziek zijn is niet leuk.
Beterschap ermee!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie kaart in de KKT-kleuren en album! Beterschap!
Groetjes, Yvonne

www.thecreativeteacup.nl

Je@net zei

Ziet er allemaal super mooi uit, Claudia.
En beterschap, hopelijk knap je snel weer op!

gerrie zei


Leuke kaart gemaakt, maar zie niet echt zwart/groen, zoals voorgeschreven. Desondanks heb je het leuk gedaan.
Groetjes, Gerrie.

chantal zei

Prachtige kaart heb je gemaakt.
Niet leuk als je ziek wordt om weekend, hopelijk gauw weer beter
Liefs Chantal

Laurespage zei

Een heel mooie kaart met het visgraatmotief en fijne kleuren. Jammer dat je net op het knutselweekend ziek werd. Maar laat het een troost zijn, iedereen zegt dat je album Supermooi is, en het is nog waar ook.
Genees maar vlug, dat je er weer tegenaan kan.
Groetjes, laurette

Rosina zei

Jammer dat je ziek geworden bent..hopelijk gaat het nu al wat beter...
Mooi visgraatkaartje heb je gemaakt...alleen de kleurtjes zijn twijfelachtig. ik zie veel meer dan alleen groen en zwart... helaas
Je album gaat vast heel mooi worden, dat zien we later weer wel een keertje
groetjes Rosina

Margo zei

Mooi kaartje en album.
Groetjes
Margo

Nancy zei

Hey Claudia,

Leuk kaartenmodel... Wel wat gesmokkeld met de kleuren hé!!

Liefs,
Nancy

Marfien zei

Mooi KKT kaartje, het lijkt op een schild van een ridder, leuk idee

Caroline zei

heel apart, heel mooi groetjes Caroline

Nelleke zei

Geel, groen of wat dan ook, ik zie er wel pistache groen in hoor en hij is superleuk geworden . Ook je album is mooi. Ik hoop dat je weer wat bent opgeknapt. groet, Nelleke

Chantal zei

Het album ziet er al goed uit.
Groetjes, Chantal S