Volgers

maandag 27 januari 2020

Verjaardag, een moment om niet te vergeten!

Hoi,


Deze kaart had ik al gemaakt begin januari. Maar ik laat deze nu pas zien omdat ik met deze kaart graag meedoe met de 52 weken challenge van Noor en Zo!. Deze week is het thema: thee en hier past deze kaart perfect bij vind ik.

Modelletje het ik opgezocht op pinterest. Ik had deze een aantal jaren geleden al een gemaakt, maar wist niet meer hoe beginnen. Dus effe terug opgezocht en terug een keertje gemaakt.

DP is van noor Design en de knipvel is van Bella Lulu. Het is was meten, knippen en plakken met het DP want ik had hier niet veel meer van. Had net genoeg voor de kaart te maken. LOL







Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

11 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie kaart heb je gemaakt, Claudia. Een heel werk, maar het resultaat mag er zijn!

Josje zei

Super mooi gemaakt

CraftyGirl zei

I am very glad you joined us this week at Lil Patch of Crafty Friends Challenge Blog. I hope you had a fantastic time!!! See you back very soon to play in another amazing challenge. :)

TTFN,

CraftyGirl
craftygirlcardsandcrafts.blogspot.com
Lil Patch of Crafty Friends Design Team Member

Anita van Deur zei

Wow daar staat een kaart, mooi gedaan , leuk papier en de gnooms blijven leuk.
Groetjes, Anita

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart met een gave binnenkant
Ansx

Caroline zei

Heel leuk model is dit zeg!
En is je papier nu wel helemaal op?
Groetjes Caroline

GerJanne zei

Schitterende kaart! Wat een verrassing voor de ontvanger als deze de kaart opent

Joanne kramer zei

Wat een geweldige kaart! Heel verrassend als je hem opent. groetjes Joanne

Megan J zei

Hi Claudia, a stunning Birthday card, love the triple Waterfall sentiment, thankyou for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, good luck in the prize draw... Megan DT LPoCF

Alex zei

Amazing card type. Love the little gnoes! Great job!
Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

Crafty greetings
Alex

*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {Benefit challenge for Australia}
*Owner* Creative Crafting Uncles {#01 – Car(s)}
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#37 – Three of a kind}
*DT* Kreativ-Tanten Challenge {#37 – ATG}
Alex' Kreative Seite

karto_flana zei

Wow! Amazing project!
Thank You for joining us at Do Al(l) Kreatives challenge. DT Ella.