Volgers

zondag 12 januari 2020

Braderij

Hoi,

Dit weekend lekker veel knutselen en sinds lang ook nog eens tijd gevonden voor  een lay out. Ik ga proberen om er in het weekend tijd voor vrij te maken. Alhoewel dat ik niet weet of het elk weekend zal lukken. Vandaag in ieder geval wel.

Voor deze lay out heb ik DP gebruikt van Noor! Design en een foto uit de oude doos van mijn kids. Hopelijk geraken die zo ook stillaan in een map.
Ook shimmer powder heb ik gebruik voor dit kleine werkje.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜
Creatieve Groetjes
 Claudia

10 opmerkingen:

Marijke zei

Een mooie lay out en leuk dat je de foto's van je kinderen zo mooi verwerkt! Altijd leuk om ergens op te hangen! Groetjes Marijke.

Hobby Hoogland zei

een leuke lay out met je kinderen erop.Leuk voor in het album.
groetjes Marjan.

Anita van Deur zei

Mooie kaart leuke lay out.
Groetjes Anita

GerJanne zei

Heel mooie LO heb je gemaakt! Goed voornemen!

Basslady zei

a very cute layout!

thank you so much for playing along with us at alphabet challenge!

hugs and kisses from germany,
Silvi xoxo

Sandy zei

A pretty layout...love the sweet heart paper and the details behind the photo too.
Thanks for sharing with us at 613 Avenue Create.
Hugs, Sandy DT

Lynda zei

A lovely layout Claudia - love the colours you have used. Thank you for joining us at The Alphabet Challenge :) Lynda DT

Cazro zei

A wonderful LO, I love the colours and white space is good.
Thanks for joining in our challenge at Alphabet Challenges. We hope to see you again. Caz DT.

* Shell B.* zei

Fabulous Layout so adorably cute, love the pinks and greens!!
So glad you shared with us at 613 Avenue Create for the challenge! Good Luck!

¸..• ´¨¨)) -:¦:-¸.•´ .•´¨¨))*((¸¸.•´ ..•´
Hugs DT~Shell ๐Ÿ’•

Chana Malkah zei

Claudia, This is a very nice layout. Great photo of your kids, too. Thanks so much for sharing with us at 613 Avenue Create!
Hugz,
Chana Malkah, Owner