Volgers

vrijdag 3 januari 2020

Happy B Day

Hoi,

Vandaag begint er  bij CCC Digi Creations Challenge een nieuwe Challenge. Deze maand is het een thema: shape of easelkaart. De Sponser is: Bugaboo

Voor deze kaart heb ik een shapekaart gekozen. Het modelletje heb ik op pinterest gevonden. Ik heb de maten dan zelf uitgetekend. DP is van action en de malletjes zijn van Noor Design. Voor de afgewerking heb ik nog wat embellies gebruikt.

DT CCC Digi Creation
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
sweet stampers

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hey dat is leuk, vrolijke kaart en ontwerp.
Groetjes, Anita

Beebeebabs zei

Beautiful card thanks for sharing!

Hobby Hoogland zei

een leuke kaart voor iemand die jarig is met heel veel ballonnen.
Leuk model van de kaart.
groetjes Marjan.

Kuni zei

Your card is wonderful.
Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
Hugs
Kuni

martina's kaartjes zei

wat een leuke trapjeskaart is het zo geworden ! mooi gemaakt
grtjs,martina