Volgers

vrijdag 4 september 2020

Afternoon Tea

Hoi,


Hebben jullie de LIVE deze ochtend van Monica gezien? Het was onze 2de challenge bij Hobbiezz  . Monica heeft toen een mini album gemaakt met  de Kit Vintage Florals.

Ik heb deze mini album ook gemaakt, maar met de Kit afternoon tea.


De Kit afternoon Tea kan je hier vinden

De Inhoud van deze set is als volgt:
6011/0535 desigpapier A4 afternoon Tea (12vel)
6011/0424 labelvellen A4 afternoon Tea (5vel)
6002/1396 Jocelijne stans ballon cijfers
6211/0007 Transparente doosje diamant
6002/1440 Joy stans rolroosjes

Voor de benodigdheden van het album verwijs ik jullie graag naar het blogbericht op onze Hobbizz blog waar Monica alles op een rijtje het gezet voor jullie.

Op de voorzijde van het album heb ik een shakerkaartje gemaakt en daarin heb ik tea in verwerkt.



Ook de leuke labels heb ik in het album verwerkt. Hier heb ik er 2 gebruikt op de voorpagina.


Op elke pagina in het album heb ik plaats gelaten, zodat je er zelf nog foto's in kunt verwerken. De prentjes van de Kit afternoon tea heb ik ook in het album verwerkt.


Hier heb ik aan de labels een stukje lint vast gemaakt met een lintje. Deze heb ik bevestigt met nietjes.








Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Creative Groetjes

11 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...wat een gaaf project, Carla!

Hermien zei

Een prachtig project Claudia, ziet er heel leuk uit.

Groetjes Hermien

Anita van Deur zei

Wat gaaf heel mooi.
Groetjes Anita

GerJanne zei

Oh wat een prachtcreatie Claudia! Het ziet er zo ontzettend ouit. Een heel werk, maar dan heb je ook wat.

Donna Walls zei

Gorgeous Mini Album Claudia, I love all the elements and the colors. Thanks for sharing with us at Pammie's Inky Pinkies and best of luck in the draw. Donna, DT

As.I.Do.Rodos. zei

Fabulous card Thank you for entering our Anything Goes Challenge atThrough The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge. Good luck GinnyMy Blog As I do Rodos

Marjan zei

Kaartje? Ik vind het bijna een mini albumpje, heel mooi gedaan! Op elke pagina is wel iets moois te bekijken! Dank je wel voor het meedoen met onze DCL challenge!

cass zei

Wonderful project. Thanks for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight.

Nicole Parmentier zei

Wat een superleuk albumpje is dit! Echt een verassing als je zo iets in je brievenbus vindt! Bedankt voor het meedoen met DCL.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ziet er echt super uit! Mooi gedaan. Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

Cara zei

What a fun project. Lots of great little details. Thank you so much for sharing and entering our September Challenge at SheepSki Designs. Good Luck and please come play with us again!
Cara, SheepSki Design Team
My Creative Chaos {My Personal Blog}