Volgers

zaterdag 12 september 2020

Kerst

 Hoi,


Bij Hobbizz is gisteren onze 3de challenge van start gegaan. Je kan meedoen tot zondag 24.00u. Hiervoor dien je mal KERST de gebruiken van Jilliez. Je kan die combineren met eender welk designpapier, zolang deze maar bij Hobbizz te koop is.



Ik heb een boekje gemaakt met het design papier van Christmas.
Ik heb alles uitgeknipt in zwarte cardstock en de achtergrond in het designpapier.
De letters heb ik uit glitterkarton van Jilliez geknipt.


Ik heb het album versiert met tags, bloemen die ik het het designpapier heb gekipt en sneeuwpoppen uit de knipvel van Bella Lulu.


Ik het album heb ik ook pocket gemaakt, waar je leuke labels en tekstjes kwijt kunt.



Aan de linkerzijde heb ik telkens een sneeuwlandschap gemaakt die op elke pagina uitbreidt.



Hier zie je een leuke pocket met labels en een sneeuwlandschap.



De laatste pagina heb ik een volledige sneeuwlandschap gemaakt







Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenge


 Creative Groetjes

11 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er super gaaf uit, Claudia!

Anita van Deur zei

Prachtig!!
Groetjes, Anita

karin zei

Prachtig gemaakt Claudia. Schitterende creatie.
Groetjes,
Karin

Furrbster zei

This is such a fabulous idea!

Thanks for sharing with us at Creative Moments,

Hugz Tinz

Angela zei

Great booklet and well put together. Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. We hope to see you again next challenge.
Smiles, Angela DT Member
TTCRD DT
https://chasingwhiteunicorns.blogspot.com/{My Blog}

As.I.Do.Rodos. zei

Fabulous card Thank you for entering our Anything Goes Challenge atThrough The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge. Good luck GinnyMy Blog As I do Rodos

Lynda zei

A great booklet - it must have taken you ages to put this together - but well worth it. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda DT

Creaine zei

Super mooi en gezellig dat je meedoet bij Lil Patch of Crafty Friends.
DT Ine http://creaine-cards.blogspot.nl/

Kelly Schelske zei

Oh goodness, this is absolutely fantastic!

Thank you for playing along with us at Creative Knockouts, I hope you will join us again this week:-)

Hugs,
Kelly

flossbite zei

Just beautiful! Very clever and fabulous design! Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Christmas Challenge.

Catrin Goodwin zei

What a wonderful make! Fantastic! so much work! thank you for joining us at LPCF