Volgers

maandag 28 september 2020

Vandaag Juichen....

Hoi,

Voor een opdrachtje heb ik een  voetbalkaartje gemaakt voor een meisje. Dit kaartje is een communiekaartje voor een stoere meid. Ik denk dat ik dit goed heb volbracht.

Ik heb een een schud, easelkaartje van gemaakt.

Met schrink plastic heb ik schoentjes en voetballen, stansjes uitgestanst en deze ingekleurd met copics. Daarna heb ik deze geschrinkt. Zo leuk om te doen. En zo heb je ook ineens leuk schud materiaal.

Voor de rest heb ik de kaart rustig gehouden. Een strikje, een voetbalmeisje en hier en daar wat voetballen.


En dit is dan het resultaat!



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie stoere kaart.
Groetjes, Anita

Hermien zei

Een mooi kaartje voor een stoere meid.

groetjes Hermien

Je@net zei

Wat een super gave kaart is dit, Claudia!

Henriët zei

Een stoere kaart maar ook weer lief door de roze strik om het schudgedeelte. Erg leuk gedaan!
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

@at een mooie schudkaart en ook nog een easel. Extraatje, leuk!

Nicolette zei

Zeker erg leuk voor eens stoere meid.
Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersonteblog.
groetjes Nicolette DT

Josje zei

Erg mooi gemaakt Claudia

Helen zei

Beautiful card - an amazing design!

Thanks for sharing it with us at the LeAnn's World 101 Challenge.

Helen x

Caroline zei

Ik heb niet veel ervaring met communiekaartjes maar hij is erg leuk.
Dank je wel voor je deelname deze maand.
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Nelly zei

Superleuke kaart met meerdere vouwen erin.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-Season Challenge Blog.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

Colien zei

Heel gaaf, stoer communiekaartje!
Dankjewel voor je deelname aan onze niet eenvoudige uitdaging op het 4 Season blog.
grtz Colien

Chantal zei

Wat een gave kaart, super die voetballen in het schud gedeelte.
Groetjes, Chantal S