Volgers

zondag 13 september 2020

Don't Feed The Animals

  Hoi,

Gisteren heb ik nog eens een LIVE gegeven bij Hobbizz. Deze kan je terugvinden in de Facebook group van Hobbiezz of op het you tube kanaal van Hobbizz (binnenkort).

Ik heb een projectje gemaakt met de Kit At The Zoo.

Het kaartje is 22cm op 21cm en deze ril je op 10.5cm. Vervolgens heb ik met de groene cardstock die 22cm x10cm is 3 cirkels uitgestanst. Die heb ik alsvolgt gedaan. Ik het op lange zijde hulplijnen gemeten op 2cm 5cm 8 cm. Op de smalle zijde heb ik eerst het midden gemeten en vervolgens een hulplijn gezet op 8 cm en 14cm. Dit is mijn 1ste cirkel.
de linkse cirkel staat tussen 1 en 7 cm en de rechtse cirkel staat tussen 15 en 21 cm.
Hieronder heb ik het schema gezet.

Vervolgens stans je de cirkels uit. Wanneer je de 3 cirkels uitgestanst heb, kan je, je designpapier op de cardstock leggen de cirkels aftekenen. Ik heb dan een cirkelstans genomen met een diameter van 6.5cm en heb die op het afgetekend deel erop gelegd en zo gestanst.


Zo krijg je de 3 cirkels perfect uitgesneden.



Verder heb ik het coloring paper op de cardstock gelegd en de cirkels overtekend. Zo weet ik precies waar ik mijn stempels kan stempelen. 

Deze heb ik ingekleurd met copics, maar je kan deze kleuren met eender welk kleuren medium. Zoals beloofd tijdens de life zal ik hier de copics kleuren doorgeven ik heb gebruikt

hondje: E99 E97 E95 E93
snoetje  en ogen:E18 E15 E13
wit ogen: BG70
bloemen en vlinder geel: YR18 Y15 Y13 Y11
hoedje en bloem rood: R29 R24 R22



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

 Creative Groetjes

9 opmerkingen:

Bernadet zei

Wat een pracht van een kaart is dit Claudia!!
Mooi formaatje ook

Anita van Deur zei

Schattig kaartje Claudia!
Fijne dag.

Je@net zei

Wat een super schattig kaartje is dit, Claudia!

Henriët zei

Super schattig kaartje met die leuke hondjes.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Wat een gaaf kaartje Claudia. Handig zo met de maten erbij. Het is altijd uitmeten weet ik uit ervaring...

Gale zei

This is just so so cute Claudia! Thank you for sharing with us over at ColorIt! Create It! Show It Off!. We hope to see you again.
~ Gale DT

Annettes Hobby Rosettes zei

This is just so beautiful. Nice work here.
Thank you for sharing in our challenge at Classic Design Challenge we really appreciate you joining in.

Annette DT

K M Meena Herale zei

Awesome work, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time. 
Hugs Meena S4F DT

Hester zei

Schitterende kaart zo lief!
Thank you for sharing in our challenge at Classic Design Challenge we really appreciate you joining in.

Hester DT