Volgers

maandag 4 januari 2021

Familie en vrienden om je heen

  Hoi,

Met de ingang van het nieuwe jaar, heb ik weer wat goede voornemens, hahaha, niet te veel hoor, ik ga proberen om om de 2 dagen een kaartje te plaatsen om mijn blog. Gewoon om wat meer animo te hebben op mijn blog. Voor de rest, heb ik een aantal items, grijpklaar gelegd waarvan ik zeg, dit ga ik dit jaar opgebruiken, dat gaat van strassteentjes, tot lint, van bedeltjes tot allerlei hebbedingetjes die ik in de loop der jaren heb bijeengekregen.

Op het kaartje dat ik jullie vandaag laat zien, heb ik tekstbanners gebruikt, die ik ook al heel lang heb liggen, dus die gaan ik ook stuk voor stuk gebruiken.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Top 5 Kerst/ Christmas facebook groep

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia


10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kaart en gefeliciteerd met je toppertje.

Rosina zei

Prachtig dit kaartje Claudia, zo mooi in deze blauwe kleurtjes en een sprekende tekst erop
gefeliciteerd met je toppertje...een goed begin voor 2021...
groetjes Rosina

karin zei

Een goed voornemen en een mooi begin met dit kaartje.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

Mooi zeg! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel!

Renate zei

Lekker winters kaartje, met een warme tekst.
Super leuk dat je meedoet aan onze challenge.

-xies- Renate.
(DT Papercraft Challenges)

Doris Klein zei

wow... that's really nice. Blue is my favourite and I love all the die cuts and also the frame.

Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

Hugs and please come back soon!
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives
*List Manager* Challenges for Days
*DT* Sweet Sketch Wednesday 2

Alex zei

Wow - gorgeous. Love the shades of blue.
Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

Crafty greetings
Alex

*Owner* Creative Crafting Uncles
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
*DT* Kreativ-Tanten Challenge
Alex' Kreative Seite

Valérie zei

Dear Claudia
Your card is beautiful. I love the shades of blue and the die cut frame you added to your image. Very elegant!
Thank you for sharing your card at Do-Al(l) Kreatives for our hot drinks challenge. Hope to see you next time! Hugs, Valérie

Rachelle Oltean zei

Hi Claudia! Happy New Year to you! Hope all is well with you and that you are off to a great start this year! What a beautiful monochromatic card and I love the rosette design! Thanks so much for sharing this with us at the Merry Little Christmas Challenge Blog! Take Care!
Rachelle DT : )

GerJanne zei

Hoi Claudia, vergeet ik je toch helemaal te bedanken voor het meedoen ok bij DAK!!