Volgers

vrijdag 1 januari 2021

OMG You Rock

 Hoi,

Met het nieuwe jaar mag ik jullie ook laten weten dat ik vanaf nu in het DT TEAM ben van Cheerfull Sketches Challenge. Daar ben ik heel blij mee.  

Mijn eerste kaartje voor Cheerfull Sketches Challenge ben ik aan de slag gegaan met een digi van DR Digi, Gnome. Deze kan je hier vinden


Ik heb voor deze kaart ook het DP gebruikt uit de Krafty Kit Gentlemen. Alleen heb ik het een andere stencil gebruikt. Dit is mijn 2de kaart met dit DP papier. Ik ben benieuwd hoeveel kaartjes ik er nog mee kan maken.

Dit is ook de schets van de maand


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Winnaar bij A perfect to craft




Winnaar bij Color it, Create it, Show it off



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

6 opmerkingen:

Renate zei

Prachtige gnomekaart, Claudia.
En gefeliciteerd met je winnende kaarten en toppers!
Dank je wel voor je deelname aan Kaartjes Inspiratie
Groetjes Renate DT

jackelien zei

Hoi wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Gefeliciteerd met je top creaties erg mooi vooral de kinderwagen.
Fijne dag
Gr Jackelien

karin zei

Wat een mooi kaartje om het nieuwe jaar te beginnen, prachtig gemaakt Claudia.
Ook leuk om gelijk wat topplaatsjes te hebben.
Groetjes,
Karin

Bernadet zei

Wat een prachtige binnenkomer Claudia!
Geweldig leuk om je als 'collega' erbij te hebben bij Cheerful Sketches!
Heel veel plezier bij ons!

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Claudia en een gezond 2021 gewenst.

Kuni zei

Fantstic card.
Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
Hugs
Kuni