Volgers

vrijdag 1 januari 2021

Mannen blijven jongens

Hoi,


Een nieuw jaar. Hoera, hopelijk wordt 2021 beter dan 2020. In ieder geval ik ga voor het beste. Vandaag laat ik jullie al meteen een kaartje zien voor Crafty Hazelnut's Patterned Paper . En geen kerst of nieuwjaarskaart maar een voetbalkaart. Deze heb ik  van de zomer nog gemaakt toen we nog op een workshop konden gaan.  Er zullen gedurende het jaar genoeg kerstkaarten passeren, dus nu even iets anders. Het thema bij Crafty Hazelnut's Patterned Paper is zoals jullie wel weten telkens Alles mag zolang je design papier gebruikt.




DT Patterned Paper

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Runner up winner Classic Design Challenge


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super leuke en stoere voetbal kaart, gefeliciteerd met je toppertje.

Leanne zei

Nicely done, Happy New Year and Thank you for playing our ATG Challenge this week at Krafty Chicks.

Leanne DT/KC

Jackie Cornfield zei

Claudia, this is amazing!
This is a smashing project!
We do love to see all the entries at Classic.
Stay safe and well.
Thank you for sharing in our challenge at Classic Design Challenge we really appreciate you joining in.

Jackie DT



Tone K. zei

Supercool card! :)
Thanks a lot for joining us at Creatalicious! :)

Helen zei

What a great card shape and design!

Thanks for joining us at the Creatalicious Challenge.

Helen x