Volgers

maandag 18 januari 2021

Het Feestvarken

     Hoi,

Al een aantal jaren maak ik restjes kaartje die ik doneer aan een goed doel: Het Feestvarken.
 Begin deze  had ik ook een aantal van mijn kaartjes die ik overhad gedoneerd. Dat ga ik dit jaar ook doen.
Maar vanaf dit jaar ga ik elke week een restjes kaart maken om te doneren.
Ook ga ik vanaf dit jaar, per verkochte kaart 0.5€ doneren aan het Feestvarken.

Het Feestvarken is een organisatie die zich inzet voor kinderen in armoede. Ze zorgen er o.a voor dat deze kinderen toch een fijne verjaardag kunnen vieren. Wil je meer weten over deze organisiatie? Hier is een link met meer info:


Dit zijn alvast mijn restjeskaarten voor januari.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

!neke zei

Mooi doel voor je kaarten !
Leuk !
Groeten Ineke

karin zei

Leuk idee om voor een goed doel kaartjes te maken.
Dit zijn alvast mooie 'restjes 'kaartjes.
Groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

leuk je kaarten en altijd fijn als het voor een goed doel is.

Marijke zei

Een goed idee en zo kom je van je restjes af! Een leuk kaartje geworden! groetjes Marijke.

Je@net zei

Erg leuke kaarten voor dit goede doel, Claudia!