Volgers

woensdag 27 januari 2021

HBD

 Hoi,

Voor een opdracht heb ik deze maritieme kaart gemaakt. Deze heb ik goed op tijd gemaakt. May heeft deze pas nodig in oktober. Maar ik had er nu de tijd voor, dus waarom niet.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

9 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige maritime kaart Claudia de vuur toren is een echte blik vanger, fijne dag.

Je@net zei

Erg mooie kaart, Claudia!

karin zei

Heel mooi kaartje Claudia.
Groetjes,
Karin

Rosina zei

een prachtig maritiem kaartje Claudia, er zijn zoveel mooie onderwateraccentjes op te zien...En dan ben je lekker op tijd...
zover van tevoren maakt ik vrijwel nooit..
groetjes Rosina

NanaConnie zei

So nicely done, Claudia! Loving the undersea theme. :-D We're so excited to see you playing along with us in our Anything Goes challenge at Creative Knockouts this week. Good luck.
NanaConnie DT

https://shinebrightandcreate@blogspot.com/ zei

Beautiful project and I love all the elements that you have used go create it to make it really interesting. Thanks for joining our challenge at Daisy Chains this month and happy crafting. Michelle DT x

Michelle B. zei

What a beautiful work of art. The image, papers and embellies work so incredibly well together, well done! So glad you joined us for our ATG Challenge at Creative Knockouts!

Ellen zei

Je bent er zeker lekker op tijd bij, maar je kunt 'm alvast maar af hebben.
Het is een superleuk kaartje geworden met mooie materialen.
Gezellig dat je meedoet bij Craft Rocket Challenges.

groetjes, Ellen

Chana Malkah zei

Beautiful card! Lots of detail and interesting things to look at! Thanks for sharing with us at A Place To Start!
Hugz,
Chana Malkah, Owner