Volgers

maandag 1 februari 2021

Een Dinotastische verjaardag

 Hoi,

Weeral het eerste van de maand. Deze maand laat ik jullie een leuke jongens kaart zien nav een live die ik zag van Jolanda; Het is niet een echte slimline kaart. Maar het heeft er veel weg van. Ik denk dat voor een slimline kaart te zijn, mijn kaart nog net te breed is. Deze kaart is ineens ook mijn DT kaart voor Crafty Hazelnut's Patterned Paper . En zoals jullie weten is het thema altijd Alles mag zolang je design papier gebruikt.

DT Patterned Paper

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Dt Favourite bij A Perfect time to craft



Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig kaartje, gefeliciteerd Dt Favoriet kaartje.

Je@net zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Claudia!

jaybea zei

you have made a lovely card, any dinosaur crazy boy would love it, Thanks for joining us at Creative Knockouts

KathyA. zei

What a sweet card! Thanks for joining us at Penny’s Paper-Crafty Challenge. DT Kathy [myasperations.blogspot.com]

Leanne zei

Wonderful card, and thanks for playing our All Occasion challenge at Krafty Chicks Challenge.

Leanne DT/KCC

jolanda creatief bijtje zei

thank you for participating in this challenge
greetings jolanda bongers
dt starstampz
also take a look at my blog
http://jolandacreatiefebabje.blogspot.com

I would love if you would write a comment