Volgers

zaterdag 13 februari 2021

Fijne Feestdagen gewenst

   Hoi,

Volgende week is er bij Noor en Zo een carnival DDB Live marathon. We gaan met verschillende dames een hele dag door jullie verwennen met geweldige live. Ikzelf neem de live van 15.00u voor mijn rekening. Komen jullie kijken op zondag 21 februari in de Noor en Zo groep op facebook?

Ondertussen heb ik voor jullie een kerstkaart klaarliggen zoals elke zaterdag. En ook deze is gemaakt met de DP blok met blauwe en grijze tinten. Nu heb ik daar enkel de grijze tinten van gebruikt en hier een groen accent aangebracht, want dit is deze week ons thema bij Crafty Hazelnut Christmas Challenge,


DT CHNC

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Claudia super mooie strik, fijne dag.

Ela zei

Mooi met die grote strik! Groetjes Ela

karin zei

Mooi kerstkaartje Claudia.
Prettig weekend!
Groetjes,
Karin

Chantal zei

Hele mooie kaart, mooi die strik.
Groetjes, Chantal S

Mari zei

What a lovely card! Thanks for joining us at Creative Fingers.
DT Mari, my blog Ittetehty

Tracie zei

Very pretty card. Love the bow. Thanks for playing along with us at PIP Challenges.

Sladjana Perisic zei

This is such a beautiful card! Thanks so much for playing along in the Lil Patch of Crafty Friends Challenge. Good luck with your entry and hope to see you again.
~ Donna (DT for Lil Patch of Crafty Friends)
Creative Pixie Designs

Twórcze pasje Danki zei

Cute Christmas card Claudia. Thank you for joining The Holly and Ivy Christmas Challenge

Danka
Twórcze pasje Danki {My Blog}>