Volgers

woensdag 10 februari 2021

restjeskaarten

  Hoi,


Vandaag laat ik jullie een paar restjes kaarten zien. 
Toen mijn kinderen klein waren hadden we kaartjes van disney gespaard van de supermarkt. Hiervan heb ik heel veel dubbels en de gespaarde kaarten mochten ook weg, van mijn kinderen. Dus die gebruik ik nu voor de restjes kaarten. De afbeeldingen heb ik geponst en in de kaarten verwerkt.

Deze kaarten doneer ik ook aan het Feestvarken.




The Corrosive Challenge winnaar 08-02-2021




Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat leuk Claudia en gefeliciteerd met je winnende kaartje, fijne dag.

Je@net zei

Erg leuke restjeskaarten, Claudia!

VoormeKaartje zei

Gefeliciteerd met je winnende kaart die is mooi. Maar je andere kaarten zijn ook erg leuk gedaan, slim om zo restjes op te maken.
Groetjes, Christa