Volgers

vrijdag 5 februari 2021

Gefeliciteerd

  Hoi,

Een kaartje tussendoor. Vandaag nog eens een kaartje met het Maja papier Denim and Girls. Zo mooi dat papier. Ik vind het elke zonde om de schaar er in te doen. Maar toch doe ik het hoor. Dit jaar gaan alle "oudere blokken" eraan. Of toch zoveel mogelijk. Maar gelukkig kan ik er nog  veel kaartjes mee maken. 

Vorige week heb ik ook mijn lintjes en kan gesorteerd. ik heb ze in een mandje gedaan per kleur of kleurtint. Amai, zoveel. da geraakt nooit van zen leven meer op denk. LOL

Dus ja ook op deze kaart heb ik een stukje lint gebruikt. Alle beetjes helpen hé. Maar nu heb ik wel een goed overzicht. Als ik een roos lintje zoek, hoef ik maar in 1 mandje te kijken en heb ik alles bij elkaar. Handig toch??? Deze tip kreeg ik trouwens van een vriendin doorgespeeld.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

top 5 Kerst/Christmas challenge


Carlin's kaartenparadijs top 3 behaald



Winnaar bij Penny's paper challenge
Golden Egg bij Krafty Chicks 




Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

Je@net zei

Erg mooie kaart en gefeliciteerd met je toppertjes!

Anita van Deur zei

Prachtig.

Stacey zei

What a pretty card. Thanks for playing along with us at Penny's.

DT Stacey
www.butterflycreations.blog

Twórcze pasje Danki zei

Beautiful creation. Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
Regards
Danka
TTCRD
Twórcze pasje Danki {My Blog}

Pat K zei

Lovely cards. Thanks for joining us at Fab'n'Funky. Pat K xx

CreaMelanie zei

Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt! Bedankt voor het meedoen met de Star Stampz challenge. Veel succes!
Hugs, Melanie DT

Helen zei

Beautiful card - love the shape.

Thanks for joining us at Penny's Challenge.

Helen x

Engelchen zei

Wat is dit weer een prachtige kaart geworden. Dank je wel voor je deelname aan Penny's.
Groetjes Geesje DT