Volgers

zaterdag 20 februari 2021

Merry X-Mas

 Hoi,


Zaterdag dus tijd voor een kerstkaart. Deze week is het thema bij Crafty Hazelnut Christmas Challenge gebruik Goud.

Hierbij mijn uitwerking van de kaart

DT CHNC

Morgen om is er bij Noor én Zo (facebook)  een Dutch Doobaboo Marathon. Er komen verschillende lives gedurende de hele dag. De live van 15.00u neem ik voor mijn rekening. Komen jullie kijken? Hier alvast een sneak van wat ik ga maken.

De gebruikte materialen kan je hier vinden.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
hobbyshop Daantje = cadeau en champagne

Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kerst kaart.

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Heel mooi en fijn werk . Prachtige creatie
Grtjs , Emma

crafty zei

Thank you for joining in the Aud Sentiments challenge with your lovely shaped Christmas card.
Mary

Billie A zei

Awesome. So creative and fun images and design. Thanks for sharing over at Aud Sentiments, Crafty Sentiments, Always Fun challenge.

Ilonka zei

Hoi Claudia wat een schitteredn kaartje, dank je wel voor het meedoen aan de Pearly Sparkles Challenge Blog.
Groetjes Ilonka DT