Volgers

donderdag 20 mei 2021

Bedankt,....

 Hoi,

Een bedankt kaartje. Deze maak ik niet dikwijls, maar ik vond deze tekst wel leuk. "Bedankt dat je mij doet lachen". Leuk hé.... Kan ook voor veel gebruikt worden vind ik. Gewoon als opkikker voor je BFF of een zomaar kaartje, of toch als verjaardagskaartje. Ik vind dat het vele doeleinde heeft. En de leuke digi van Oddball erbij geeft net een speels toets aan de kaart.

Dit is dan ook mij DT kaart voor  Creative Sketchy Girls . Deze maand zien we graag een schets. Deze kan je hieronder vinden.



Mijn Challenge Blog


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

Creaine zei

Mooi gemaakt!! Bedankt voor je deelname bij The Fairy and Unicorn Challenge. Succes!!
Groetjes Ine (DT)
http://creaine-cards.blogspot.nl/

Ellen zei

Heel leuk en super vrolijk gekleurd kaartje! Gezellig dat je meedoet bij Daisy Chain Challenges.

groetjes, Ellen

Rose Andrew zei

Absolutely Gorgeous card ..love the card and details
Thank you for joining us at LeAnns World 101 Challenge
Good Luck
Rose DT

Kuni zei

So lovely and cute.
Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
Hugs
Kuni