Volgers

zaterdag 1 mei 2021

Hoera

  Hoi,

De laatste kaart voor vandaag. Een kaart vol met bloemen en een shakerkaart.

De bloemen heb ik zelf gemaakt met een malletje van ECD. Die heeft geweldige mooie bloemen. Toen ik de bloemen heb gemaakt heb ik de onderkant ook vastgemaakt met lijm van een lijmpistool en ik heb mij toen serieus verbrand aan 2 vingers. De ene vinger een brandblaas, dus da viel wel mee maar mijn ringvinger is er erger aan toe. Toen ik de lijm wou eraf halen van mijn vinger, kwam er een stuk velletje mee af. Ik heb een open wonde van 1cm  lang op 0.5cm breed. En pijn dat het toen deed. Ondertussen is het wel wat beter maar, dat heeft goed veel pijn gedaan.

Deze kaart is ook mij DT kaart oor Sheep Ski Design . Thema is Floral Dance Je hoeft geen digi van Sheep Ski Design te gebruiken. Maar doe je dit wel en wordt je gekozen als winaar, dan win je een extra digi.





De winnaar wordt random gekozen en wint 3 digis van Sheep Ski Design.


Je kan meedoen zowel hier bij ons bij de blog: Sheep Ski Design en ook  in de facebook groep: Sheep Ski Design Facebook.

De Prachtige digi's van Andrea Norris kan je vinden op Etsy: Shop Link

Zoals steeds kan je genieten van 10% korting op de digi's van Andrea Norris door gebruik te maken mijn kortingscode SKIANDREA10 in de Etsy Store.

DT Sheep Ski Design
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

22 opmerkingen:

karin zei

Een mooi kaartje Claudia. Prachtig met het schudgedeelte erin.
Ai, dat is niet zo best dat je je eigen hebt verbrand, beterschap ermee.
Groetjes,
Karin

Vicki zei

Beautiful card! Love the flowers and pastel colors. Thanks for joining the Double D, "Rain Showers" Challenge.

Anita van Deur zei

Lief kaartje erg leuk met het shaker gedeelte, ai dat is niet zo best verbranden beterschap gewenst. Ik zag laatst iemand die had vingerbeschermers aan met lijmen.

Cinderella zei

Gave kaart Claudia
Een explosie aan bloemen prachtig
Beterschap met je vinger
Fijne zondag
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

AndreaNorris zei

So beautiful, loving the details of your card and the beautiful shaker
Andrea x

R's Rue zei

So pretty. Love it so much.
www.rsrue.blogspot.com

Diane zei

Pretty floral card! Thank you for joining our challenge at Double D!
Diane DD DT {Nellies Nest}

Claudia zei

Dear Claudia, oh yes, there are so many wonderful surprises to discover, like your romantic style too!

Thank you very much for joining us at the bastel-traum Challenge.

Hugs and good luck
Claudia
DT bastel-traum challenge

Bianca van Tilburg. zei

Wat een mooie schudkaart Claudia.
Gezellig dat je meedoet bij onze challenge.
Veel Liefs Bianca
DT Kaartjes Inspiratie Challenge Blog.

Dawn Phillips zei

This is lovely and so beautifully finished. Thanks for joining us at Cardz4galz. Love Dawn x

Lisa Bird zei

Absolutely beautiful card design. Thank you for joining us at Aud Sentiments Challenge Blog
Best Wishes Lisa xx
craftycard-designs.co.uk

Helen zei

Beautiful - love all the details you've added to this.

Thanks for joining us at the Aud Sentiments Challenge.

Helen x

Stephanie zei

This is such a sweet card - love the flowers! Thank you very much for joining us at the bastel-traum Challenge.
Hugs and good luck
Stephanie Klein
DT bastel-traum challenge

Renate zei

Wat een super leuke schudkaart Claudia.
Dank je wel voor je deelname aan KIC.
Groetjes Renate DT

Nicolette zei

Een hele leuke schudkaart.
Dankjewel voor met meedoen bij Kaartjes Inspiratie Challenge.
Groetjes Nicolette DT

Monique zei

Deze vind ik nog mooier! Mooie kleuren.
En een verrassende binnenkant.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Judy V zei

Fabulous creation! Thanks for joining us for Challenge 9 at Gem of a Challenge!

Colien zei

Prachtige (shaker)kaart, erg mooi!
Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien

Dawn Phillips zei

Me again. I love the florals on your pretty card. Thanks for joining us at Sparkles Monthly Challenge. Love Dawn x

dorsetdawndesigns zei

pretty card I like the shaker in the middle. Thanks for joining in our challenge at Sparkles Monthly Dawn S DT

jolanda creatief bijtje zei

hele mooie kaart
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
dt KIC

ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen op mijn blog
en een berichtje achter laten http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

Elly zei

Wat een erg leuke kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
Groetjes Elly DT