Volgers

zaterdag 29 mei 2021

Warm winter wishes

 Hoi,


Deze ochtend vroeg ben ik potgrond en nieuwe bloempotten gaan halen om mijn cactussen en vetplantjes te verpotten. Deze zijn zo gegroeid dat de bloempotten waar ze nu inzitten veel te klein zijn. Dit ga ik morgen doen. Lekker in het zonnetje. Vandaag ga ik nog wat knutselen, ik laat jullie alvast een kaartje zien vandaag. En zoals elke zaterdag is het vandaag een kerstkaart. Dit is vandaag mijn DT kaartje vorr Crafty Hazelnut Christmas Challenge Thema deze week is, maark een kaartje met een beer, natuurlijk in Kerstthema.

DT CHNC

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Kaartjes inspiraties challenge winnaar challenge 155 26-05-2021



Craft challenge 598 top 3 28-05-2021



Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜


Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig kaartje in deze kleuren het beertje steelt de show.

karin zei

Leuk die winterse kaart met dit zonnige weer ๐Ÿ˜Š
Nog proficiat met je topplaatsjes.
Groetjes,
Karin

Ditta zei

Hele mooie kaart, en dat beertje is zo leuk!!
Groetjes, Ditta

Chantal zei

Super schattige kaart.
Groetjes, Chantal S

Wilma zei

Wat een MOOIE kerstkaart is dit Claudia.....die beer zal het niet snel koud krijgen.
Liefs Wilma ☺☺☺

Martina zei

Claudia, a beautiful teddy bear - he is so sweet and cute. I like buttons, a nice addition to the card.

R's Rue zei

Beautiful
www.rsrue.blogspot.com

Judy V zei

Fabulous creation! Thanks for joining us for Challenge 11 at Gem of a Challenge!